laupäev, 9. oktoober 2010

9. Oktoober

Nii. Eile oli haigelt kiire õhtu. Ühel hetkel lugesin kokku 39 inimest! SIIN BAARIS, nii uskumatu kui see ka poleks. Dick vahepeal küll üritas aidata, aga no see kukkus pigem segamisena välja. Ta oli mul kogu aeg jalus. Kui ta lõpuks maha istus ajas ta mind sellega närvi, et ei võinud ise omale õlle võtta, vaid lasi mul seda teha. Mitte, et mul üldse kiire oleks olnud, eksole.
Ei tegelikult oli tore õhtu, aeg läks ülikiiresti ja no lõbus oli ka. Kuigi lõpuks, kui kõik täis olid hakkasid nad mulle ligi ajama ning see käis natuke pinda.
Huh, üritasin võimalikult kokkuvõtlikult teha, aga halb kukkus välja. Suva, las olla.
Igatahes uurisin eile Dickilt, kaua ma siin veel olema pean. Ta ütles, et järgmise kolmapäevani ja peale seda nii kaua kui tahan. Päris imelik on mõelda, et pm ainult paar õhtut veel. Ma ei tea kuidas reageerida. Mul on tõsiselt kõrini Dickist ja Debist, ei jõua ära oodata, et saaks nende juurest minema. Aga mulle hullult meeldivad kohalikud. Nad on mulle juba sõbrad ja meil saab nii palju nalja.
Kui eestist ära tulin siis teadmisega, et ma näen kõiki sõpru varsti uuesti. Siinseid ei näe peale lahkumist arvatavasti mitte kunagi. Võib-olla mõnda üksikut aga siiski.. Oeh, raske, aga no ma pean lõpuks ikkagi minema, olgu see siis varem või hiljem.
Arvatavasti ma siiski jään järgmiseks nädalavahetuseks veel, sest kaks noort tulevad töölt nädalaks tagasi. Üks on see sama, keda ma varem maininud olen. See kena kutt hobuste võidusõidult, mwahahaha!
Peale seda siis Perthi tagasi, Niki juurde väga minna ei taha, mul nii ebamugav olla seal. Arvatavsti võtan nädala kuskil backpackeris, käin shopppamas, naudin elu ja siis kuskile edasi. Kui farmi ei saa siis võib-olla uuesti kuskile baari, aga kindlasti suuremasse kohta! Autoostu lükkan vast edasi, tahan natuke rohkem raha koguda. Ei raatsi praegu kõikke auto peale kulutada VIST. Kui just mõnda head pakkumist ei leia.. Oeh ma ei tea, keeruline!

Kommentaare ei ole: