kolmapäev, 6. oktoober 2010

5, Oktoober

Päev oli igav nagu ikka. Midagi asjalikku ei teinud.
Õhtul aga tehti mulle päris lahe üllatus. Nimelt passisin baaris, paar klienti oli ka. Järsku vaatasin aknast välja, kuna mingi auto tuli ja hakkasin kõva häälega naerma. Dick ja Darren vaatasid, et ma lolliks läinud. Lõpuks suutsin neile läbi naeru seletada, et sellest autost astusid välja Rauno ja Kaido, mu sõbrad, kellega Aussi tulin.
Ülejäänud õhtu oli üsna rahulik. Raunol ja Kaidol olid kidrad kaasas, mängisid neid seal, laulsid jne. Dick oli muidugi asshole, keeras raadiot aina kõvemaks ja polnud eriti õnnelik kidrade üle.
Rauno võitis Mug of the weeki, st saab iga päev üks tund juua nii palju tasuta õlle kui tahab. Eks näis, kas hakkab siis kohal ka käima nagu lubas.
Kella kaheteistkümneks olid kõik kliendid Dicki poolt välja visatud ja ma sain magama minna. Und väge ei tulnud, sest olin akna lahti unustanud ja kuradi külm oli!


Kommentaare ei ole: