laupäev, 2. oktoober 2010

2. Oktoober

Niisiis, üritan kiiruga enne tööpäeva algust väikse ülevaate anda teile.
Eile õhtul baaris käis Dick mulle jälle erakordselt kõvasti ajudele. Ma ei tea, mis tal jälle häda oli. Igatahes kuna mul ainult 1,5 nädalat siin jäänud siis ma ei lasknud sellest end häirida ja nautisin seltskonda.
Darren oli lõpuks ülipurjus ja see oli päris naljakas. Peale tema oli veel kolm, kellest ma siin juttu vist pole teinud. Igatahes kui kõigil lõpuks Dickist kopp ees oli, otsustasime ühe koju edasi minna. Kutid (30+ kõik) võtsid omale paar jooki, mina võtsin oma jope ja muukisin varuväljapääsu ukse lukust lahti, et pärast ikka koju tagasi saaks.
Kuna Darren nii purjus oli, sain mina tema autoga sõita! Wohoo, päris hull oli. Esiteks pole ma ju mingi kuu aega sõitnud, teiseks oli pime ja mulle ei meeldi eriti pimedas võõra autoga sõita ja kolmandaks on siin ju kõik TAGURPIDI! Aga ei, tugev eesti naine saab ikka kõigega hakkama. Jõudsime tervelt kohale ja autot välja ei suretanud, kuigi tunne oli küll nagu autokoolis. Eriti hull oli käikude vahetamine, kui eestis tuli nagu iseenesest siis siin pidi küll mõtlema, kuhu seda nüüd liigutada ja kus need nüüd on. Suunatule asemel kojamehi tööle ei pannudki, wao!
Pidu ise oli üsna rahulik. Või noh alguses teised tantsisid ja mina jonnisin, et paremat muusikat vaja. Ma lihtsalt ei oska rolling stoneside jms asjade järgi kainena tantsida, klubidega harjunud. Pealegi selleks ajaks kui ma juba paremaid laule otsima hakkasin olid 2tk ära läinud ja Darren ning viimane ära vajumas.
Lõpuks jäime Darreniga kahekesi ja istusime ning rääkisime elust. Pidin lubama talle, et ei abiellu enne 25a. Ta rääkis kui väga ta tahaks reisida ja olla sama vaba nagu mina, aga ta ei saa, sest tal naine ja poeg. Rääkisime veel igasugu elutarkusi jms ja kui kell juba 5 oli, otsustasime lõpuks sealt ära tulla.
Hommikul ärkasin kell 9 ja no päris uimane oli olla. Peagi sain Darrenilt sõnumi, et tal on elu üks suurimatest pohmakatest. Ülejäänud päeva olengi pm maha maganud ja nüüd jooksen ruttu pessu, et õigel ajal ikka tööle jõuaks. Täna tõotab igav õhtu tulla, sest Darren on kuskil teises linnas ja üks teine läks Perthi nädalavahetuseks.

PS. SÕber, kas sa mõtlesid sellist "follow" asja nagu ma paremal olevasse menüüsse toppisin? Ma pole kindel, kas see on õige...

3 kommentaari:

Sõber ütles ...

Täpselt sellist Vero. ;)
Ole tugev ja julge edasi.

Anonüümne ütles ...

Mul ei tööta see follow nupp:(

Vero ütles ...

Eks loomulikult, ole sa ka, Sõber..
Anonüümne, ma ei oska vist kuidagi aidata ka.. Ise ei ole elusees selliseid süsteeme kasutanud..