teisipäev, 5. oktoober 2010

4. Oktoober

Nii vahepeal siis päris lahe olnud. Igavaid õhtuid ei ole olnud. Päris palju noori on baaris käinud, mis on superlahe, sest nüüd ma julgen juba üsna vabalt kõigiga suhelda ka.
Eile ajasid mu juuksed mind närvi ja otsustasin tuka tagasi lõigata. Kääre ei leidnud, võtsin zileti ja 10 mintsaga oligi tukk valmis. Päris normaalne jäi isegi.
Ilmad on ilusad olnud, olen juba päris pruun. Kohalikest pruunim aga täielikult ebaühtlane päevitus on.
Täna peale lõunasööki läksin jälle Darrenit ja Dapsyt tüütama. Ma ei tea, mis toimus, aga kõik kohad olid mingeid pisikesi lendavaid putukaid täis. Kuna ma olin just päevitusõli peale pannud kleepusid nad kõik mulle külge ka. Daps rääkis, et nad kusevad inimeste peale ja see pidi jubedasti haisema. Õnneks ma ei tundnud midagi, aga putukate vanast nimest "moff" vms sai "pissing dickys". Dicky võrdub juba ammu "pain in the ass".
Putukatele vaatamata oli hullult tore pealelõuna. Klatšisime ning tegime Dicki lolle käitumisharjumusi järgi ja no nalja sai ikka kõvasti. Õhtul baaris Darren tegi veel Dicki järgi ja siis ma pidin baarist välja jooksma, sest lihtsalt ei saanud naeru pidama. Väga imelik ja nõme tunne oli, sest teised ei saanud aru, mida ma naeran ja no ei saanud neile öelda ka.
Dicky ja Debiga olen natuke rohkem suhtlema hakanud. Lihtsalt mõtlesin, et targem on hästi läbi saada. Dicky on küll loll, aga küll ma ta ära kannatan. Deb on tõsine ja kurja olekuga aga iseloomult üsna sõbralik tegelikult.

Kommentaare ei ole: