reede, 29. oktoober 2010

26-28. Oktoober

Niih. Ilgelt tahaks teile midagi hullult põnevat siia kirja panna, aga no mul pole midagi!
Mis ma siis teinud olen? No jalutanud ja jooksmas käinud pm. Iga päev ikka ligi 10km ringi trippinud. Peab need Bolgarti kilod maha raputama ju :).
Korra käisin kesklinnas ka, aga see reis jäi mingi paaritunniseks, sest kõht hakkas valutama ja polnud viitsimist seal rohkem passida.
Tänase päeva veetsin koristades. Aussid on ju nii laisad ja no eriti veel mehed. Ma vist seda pole maininud, aga pm toas käiakse ikka tossude jmsga. Kujutage ise ette, kui mustad mu jalad iga õhtu on, sest ma ei kavatsegi tossudega ringi lasta, paljajalu mugavam!!!! Peale koristamise käisin veel jooksmas ka, metsa läks. Kõhtu lõid mingid krambid ja lonkisin peale 4km ringi koju tagasi.
Õudne mõelda, aga rohkem midagi meenutada ei oskagi!!!

Et teil paari päeva järel siiski midagi lugeda oleks siis hmm, ilmad pole näiteks üldse ilusad. Paar viimast päeva lausa jahedad olnud, peab ikka pusa peale panema ja pikki pükse kandma.
Paljud küsivad, kas ma olen pruun. No ei ole! Siin kogu aeg kas liiga palav või liiga külm olnud. Eks ma millalgi tahan ikka randa ka jõuda, aga eks näis!
Mmm linnas on nt see Tallinnast erinev, et korterelamuid on vähe. Ainult kesklinnas ja mõned üksikud mujal ka. Enamus ikka eramajad ülipisikeste hoovidega.
Palme ka väga palju ei ole. Mõned aedades/parkides vms. Aga mitte nagu kuskil vahemere turismipiirkonnas. Siin rohkem sellised igavad põõsad/võsad.
Pilte jms mul ka pole. Ei hakka päris igat pöösast ja maja pildistama ju. Kui mõnda ilusat kohta näen või midagi huvitavat teen siis loomulikult saate neid pilte! Ma tahaks ise ka blogi kuidagi huvitavamaks muuta, aga enne peaks ise siin aussis midagi huvitavat tegema. Sõpradeta nagu ma siin olen, peaks uusi tutvusi muretsema, aga KUIDAS?!?!?!

1 kommentaar:

Murkarain ütles ...

Oleneb milliseid sõpru tahad, mine peole või raamatukokku. :)
Ja mina arvan, et just võiksid ka seda tavalist elu-olu peegeldada läbi piltide. Neid kuulsaid ja ilusaid kohti saab guugeldada, aga naabri Villu maja ikka google mapsist ei näe ju. :P

Parimatega!