kolmapäev, 31. august 2011

Uuel aastal uue hooga!

 Ohei!

 Jah, olen nüüd pikalt teist eemal olnud, aga lihtsalt polnud väga palju uut juhtunud viimasel ajal. Päevad on üsna tujutult voodis vedeledes möödunud. Magasin nagu kass 16h päevas.
 Esmaspäeval hakkas mu isiklik patarei lõpuks laetud saama. Pool päeva tegelesin ma CV tuunimise ja tööjahtimisega. Teise päeva poole tsillisin oma toakaaslastega ringi.
 Teisipäeva hommikul läksin juuksurisse. Vajasin muutust ja juba paar kuud oli üks punane idee peas tiirelnud. No arvasin, et tulemus on natuke shokeerivam. Aga no, ehk ongi väike muutus parem :).
 Peale juuksurit läksin tööintervjuule (jahjah, austraalia ju).Töö siis väga "fancy" restos. Asub kesklinna rikaste rajoonis, nädalavahetusteti suured pulmapeod. Mina peaks töötama 5-6 päeva nädalas ja 12h vahetused. Ehk siis kokku kuni 72 tundi nädalas. No rikkaks saaks küll, aga kas sellist töömesilase elu ma siin Aussis tahtsin? EI.
 Täna öösel toimus meie hostelitoas totaalne möll. Üks tsikk oli nii purjus! Küll ta unustas oma võtmed välja minnes tuppa ja põmmis siis uksetaga, küll pani tulesid põlema, komistas 3x teiste kottide otsa ja lendas kummuli, laulis ja sõimles omaette. Mitte keegi ei saanud pool ööd magada.
 Hommikul oli selge, et sinna hostelisse ma enam ei jää. Kolisingi lõpuks majja, mida eelmine nädal korra vaatamas käisin. Mul on nüüd oma tuba, oma suur ja lai voodi, sisse-ehitatud riidekapp. Suures toas ülimugav diivan ja hiiglaslik telekas. Elu on lill!
 Seekord jagan elamist siis mingi umbes 35a kulturistiga. Lai nagu kapp aga täiega muhe vend. Kui ta nüüd õhtul tööl oli, sain üksi kodus olla. Niiiii mõnus! Pole sellist elu enam mingi oktoobrist saati elanud, kui siis Perthis Johni juures tuba üürisin. Ahjaa, tüüp kokkas õhtusöögiks mingeid dieet-pannkooke kodujuustu ja marjadega. Andis mulle ka, yamm :).

 Igatahes, kui eelmine nädal oli mu tuju nii null siis nüüd on selline megapower sees ja tundub, et kõik asjad lähevad minu tahtmise järgi! Nii super :)!


Before
After

Kommentaare ei ole: