neljapäev, 4. november 2010

1-3. November

Ei, ma ei ole teid ära unustanud!

Esmaspäev - rannapäev.
Uni oli esimest korda nii hea, et öösel ei ärganud kordagi üles! Hommikul, või noh lõunaajal, kui voodist välja sain oli selge, et peab randa minema.
Nii mõnus oli lihtsalt liival lesida ja päikest nautida. Suutsin muidugi kergelt ära ka põleda, jejee.
Lõunaaeg mõtlesime Kristeliga (see sama Rauno-Kaido tüdruk), et võiks mingi tsilli õhtu teha. Mõne aja pärast helistasid kutid mulle ja ütlesid, et tahavad Kristelile hilinenud sünnapeo korraldada. Egas midagi, mõne tunni pärast läksimegi Nicki majja.
Kaidokene, ma ei kirjuta siia, et mul NII IGAV oli! Ma lihtsalt olin nii väsinud, et ei jõudnud seltskonda ja olemist väga nautida. Mina siis istusin, teised mängisid pokkerit, grillisid jne. Kell 11 olin juba kodus tagasi ja uni oli oi-oi kui magus!

Teisipäev - shopping.
Kuna eelmine päev sai varakult magama mindud, olin kella 8 aeg juba üleval. Ei viitsinud Kristelit oodata ja läksin juba enne linna kohvi jooma jne.
Mõne tunni pärast jõudis Kris ka linna ja saime tema mingite eesti sõpradega korra kokku. Rääkisime plaanidest, aussist jne..
Peale seda läksime shoppama, sest mul oli ju bikiine vaja!!! Oehh, ma ei oska seda katastroofi kirja pannagi kohe. Austraalias peaks bikiinide valik loogiliselt võttes super olema, eks? Kusjuures ongi, kui sul just midagi toekamat vaja pole.
Käisime mingi 100 poodi läbi ja ainsad, mis parajad olid, maksid eesti rahas 1500-2000 eeku. Lõpuks olime mõlemad nii väsinud, et ma otsustasin homme mõnes ostukeskuses uuesti proovida. Mina lõpetasingi siis tühjade kätega, Kristel sai omale vähemalt seeliku. Fun Fun Fun.

Kolmapäev - shopping 2.
Hommik algas muidugi ägedalt. Ärkasin uksekella peale üles, viskasin ruttu riided selga ja kobisin välja. Uksetaga oli mingi "inspection" särgiga hiinlane. Ma ei julgenud alguses ust lahti teha, aga mõtlesin, et mul pole niikuinii midagi kaotada, Johni maja ju.
See selleks aga hiinakal oli kaasas pakk ja küsis, kas ma olen Veronika vms. Igatahes ma vist pole siin blogid maininud aga paps ja Annabel saatsid mulle eestist paki. Nüüd sain kätte selle!!!!!!! Esimese asjana tundsin musta leiva lõhna, niii mõnus! Tänud teile, üle pika aja hommikusöök eesti moodi, ajee!
Edasi oli aeg bikiine otsima minna. Eile õhtul otsisin netist juba mõned surfipoed välja. Plaan oli kõigepealt kaubanduskeskuses ja siis rannas surfipoodides ära käia.
Olukord oli sama, mis eilegi aga kuna neid bikiine ikka väga vaja siis pidin mingites kriteeriumites alla andma. Kuna pool-alasti käia ei taha, pidin hinnaga leppima. Ostsin omale ühed sinised ja maksin 1848.- eesti rahas. JA MINGIT FIRMA LOGO POLEGI ÄÄÄÄÄÄ!!
Randa ma sel päeval ei jõudnudki, sest bikiinid sain omale alles kella 4 aeg. Käisin siis veel toidupoes ja lonkisin koju tagasi.
Kodus oli selline tunne, et hullult tahaks välja minna ja teha midagi. Kristel õnneks oli minuga samal arvamusel. Ütles, et jõuaks 8.30 siia ja siis edasi võiks Leedy kluppi minna, mis kolmapäeviti pidi ülikõva koht olema. Kristeli mingi sõber ja Riley koos oma sõbraga pidid ka seal olema. Tundus, et võib lahe õhtu tulla!
AGA kõigepealt oli rongidel mingi jama ja Kristel jõudis siia alles 10. Jooma me ei hakanud, läksime kohe Leedervillesse. Teepeal selgus, et Kristeli sõber läks klubist minema ja Riley sõber suutis Riley ema autoga matsu panna niiet nemad läksid ka minema.
Leedervillesse jõudes vaatasime, et inimesed liiguvad ainult suunaga klubist minema. Kusjuures need kõik nägid välja 16-20 aastased. Kuna me olime kained ka siis ei olnud eriti tahtmist sinna ronida enam ja keerasime otsa ümber ning läksime koju tagasi! Ebaõnnestunud õhtu, egas midagi. Head ööd!

Hetkel on siis neljapäeva hommik. Ma tahtsin täna randa minna aga väljas on pilvine ja jahe, nii palju siis sellest! Nagu kirjutamisstiilist aru võite saada, olen ma päris väsinud ja olemine pole just eriti hea.

2 kommentaari:

Nännu ütles ...

Ei, mina ei ole ka Sind unustanud.
Kuigi ma end siin väga ei ilmuta kaa aga ma sellest hoolimata mõtlen Su peale, no tegelt kah.
Igatahes on väga totakas lugeda, et Sa bikiine ostad ja kummaline, et Sa saad päevitamas käia... meil on päris sompus ja nõme... just täna tegin mõned pildid, kui need ülesse saan, siis saadan Sullegi nautimiseks, millest Sa ilma jääd :D No pole normaalne tegelt, et tibi novembris rannas käib
1848 EEK???? isegi 848 oleks kole :D hmmm.... ohkab :D
Noh... lase edasi, naudi sooja!

Hugs!

Vero. ütles ...

Novembris rannas käimine on veel ok, ma ei taha mõeldagi, mis tunne on jõuludel-uusaastal rannas istuda..

Küll ma naudin, nautige te seal seda soppa.. Kusjuures vahel ma igatsen seda ilma, sest ilgelt tahaks ilusaid jopesid/saapaid kanda :D! Lucky u!

Tsauka!