esmaspäev, 15. november 2010

Esperance & Great Ocean Drive

Täna hommikul sai siis lõpuks Esperancesse sõidetud. Esimese asjana siin ajasime Mardiga auto paberid korda. Päris lihtne: astud kohalikku "ARK"-i sisse, täidad ühe paberi oma andmetega, maksad mingi paarkümmend doltsi auto omanikuvahetusmaksu ja oledki ametlikult uus omanik!
Seejärel oli aeg Mardiga hüvasti jätta ja üksi seiklema hakata. Tahtsin kohe bäkkerisse minna ja end seal sisse seada, aga avastasin, et check in tehakse alles 3h pärast lahti. Egas midagi, oli uut plaani vaja.
Jalutamisfriik nagu ma olen, tegin kõigepealt linnas väikese tiiru. Esperance kesklinn vms on nii väike, et peale jalutuskäiku oli mul ikka tohutult palju aega üle. Istusin siis autosse ja otsustasin, et lähen sõidan Great Ocean Drive läbi. See on siis mingi 40km pikkune ring ookeani ja Pink Lake ääres.
Igatahes autosse istudes suutsin ma esimese asjana parklas vastassuunda sõita. Ega ma ise aru ei saanudki, aga Mardi farmis töötav eesti tsikk Ave sõitis mulle täpselt vastu ja mainis siis kergelt, et kulla tüdruk, vaata nooli!!! See oli siis mingi ühesuunaline teelõik vms, muidu sõitsin aussi mõistes õigel pool!!!!
Ocean Drive teele oli üsna lihtne sõita, sest igal pool olid sildid väljas. Esimeses peatuspunktis parkisin auto ja jalutasin natuke ringi. No täiesti hull kui ilus rand ikka! Nii sinist vett ja heledat liiva pole mina küll varem näinud! Nagu filmis, tõeliselt super.
Peale mõnda peatuspunkti ookeani ääres jõudsin Pink Lakeni. See on siis selline järv, mis teatud tingimustel (kui õigesti aru sain siis nt ere valgus) on mingite vetikate tõttu roosa-oranz. Mina nägin teda hästi pastelse sinisena. Kuigi roosana mul teda näha ei õnnestunud, oli koht siiski ilus.
Peale trippi pidin mõnda aega veel passima ja oligi aeg YHA bäkkerisse kolida. Kahe öö hinnaks kujunes 560eeki. Kõvasti kallim, kui eelmine bäkker, aga samas ilusam, puhtam ja suurem ka. Veider on see, et kui tavaliselt on bäkkerites rohkem poisse, siis siin olen näinud ainult tüdrukuid/naisi ja ühte 60ndates meest. Aga mis seal ikka, peale kaht põrandal veedetud ööd on siin totaalne luksus!
Homne plaan on Cape Le Grand loodusparki minna. Asub siit mingi 80km vist aga pidi meeletult ilus koht olema. Töötu nagu ma olen, peaksin tegelikult oma viimaseid sente kokku hoidma ja vaba aja tööotsimise peale kulutama, aga no mitu korda elus ma ikka aussi ilusaimatesse randadesse satun?

PS. Pildid on netist võetud :).

Kommentaare ei ole: