laupäev, 7. juuli 2012

Bandung - Singapore.

Taas tuli end hommikul vara püsti ajada ja lennujaama poole teele asuda. Bandungi lennujaam meenutas pigem sellist teatrihoonet vms. Jällegi sattusin totaalselt segadusse ja jooksin nagu peata kana ringi.
 Lõpuks sain siiski ilusasti lennukisse ja mu 1,5 tunnine sõit möödus mu kõrvalistuva indoneesia tädiga jutustades. Indoneesia klassidevaheline erinevus on ikka nii suur ja need üksikud haritud ja targad on päris toredad!

Singapuris ootas mind ees mu väike õde, Anetuu. Natuke naljakas oli küll üksteist peale 2 aastat näha aga mõlemad tunnistasime, et kumbki muutunud pole ja tundub, nagu ainult paar päeva poleks näinud.
 Egas midagi, hüppasime rongile ja kolisime end hosteli. See hostel on paras pommiauk ju! Ühistuba on väga kobe aga magamistoad on lihtsalt voodeid täis topitud ja ruumi ei ole üldse. 3 ööd vaja vastu pidada ja siis tuleb Malaisias midagi paremat leida!
 Õhtupoole käisime tuulasime niisama linnapeal ringi. Singapur tundub peale Indoneesiat tõeline luksus! Kesklinna täna veel ei jõudnud ja kolasime kõige veidramas "Little India" linnaosas, aga isegi see ületab Indoneesia parimaid tänavaid. Päris äge koht on! Natuke meenutab Austraaliat ja see teeb kurvaks, aga saab hakkama :)!

Homme pean endale fotoka ostma, sest Aneti pildid teevad ilgelt kadedaks!

1 kommentaar:

Taavi Nuum ütles ...

Kui Kuala Lumpuris tahad ööbida hosteli hindadega hotelliluksuses, siis öige vastus on Reggae Mansion