esmaspäev, 20. september 2010

19. September

Hey,

Tänane päev on Bolgarits veedetud päevadest parim olnud.
Hommik oli kohe hästi positiivne. Need eilsed vanainimesed, kes mulle oma nr ka andsid, olid öösel hotellis. Hommikul rääkisime veel juttu jne, hullult sõbralikud inimesed.
Päev oli natuke igavavõitu, üritasin päikest võtta, aga tuul oli nii külm, et ei saanud. Ülejäänud päeva veetsin arvutiga ja pm ei teinud mitte muhvigi.
Õhtul kell 5 ronisin baari. Algus oli üsna igav, tund aega passisin täiesti üksi seal ja mängisin telefonis mahjongi vms. Peale seda tulid Darren ja Dapsy, need samad, kellega reisimas käisin reedel. Mõnda aega istusime kolmekesi, aga siis hakkas rahvast juurde tulema. Vahepeal oli vist isegi mingi 20 inimest, mis on selle baari kohta väga suur saavutus.
Igatahes õhtu kujunes hästi toredaks. Kõigepealt olid seal üks üsna noor kohalik ja tema u 40a töökaaslane šotimaalt. No see šotikas oli nii naljakas tüüp. Mulle räigelt meeldis ta aktsent, kuigi ma ei saanud kuni viimaste minutiteni pm mitte ühestki sõnast aru, aga see kõlas nii lahedalt.. Nt sõna Fuck (mis on siin Aussis täiesti tavaline, andke andeks) hääldas ta kuidagi fuuk vms. Igatahes ta jutust ei pidanudki aru saama, ta oli juba oma olemuselt naljakas.
See noor, kellega ta koos oli, kutsus mind järgmisel laupäeval oma venna sünnale. Pidi umbes 10km kaugusel Bolgartist olema, mingi üsna rahulik pidu. Alguses tundus üsna huvitav, pole ammu pidutsenud ka. Tüüp tundus ka täiesti normaalne, aga kui ta hiljem juba purjus oli, siis muutusid naljad jms üsna rõvedaks, niiet enam ma ei ole üldse kindel, kas tahan minna.
Edasi hakkasid Darren, üks teine kohalik Catji ja kaks tüüpi kuskilt kõrvalkülast piljardit mängima. Baar oli selleks hetkeks üsna tühi, niiet ma istusin ja vaatasin neid. Mul oli tõsiselt lõbus, pole siin Bolgartis enne nii palju naerda saanud. Kuigi nad kõik olid 40+ tundus mulle nagu istuksin omasugustega.
Darren rääkis, et järgmisel esmaspäeval on Northamis hobuste võidusõit. Kui ma õigesti aru sain, siis temal (või ta perel vms) on hobune, kes seal võistleb. Rääkis, et see hobune on juba 4 võistlust järjest võitnud jne. Ütles, et kui Dick lubab, siis võtab mu kaasa sinna. Päris lahe oleks! Neid võidusõite ma ka ainult telekast näinud, raudselt tahaks kunagi päriselt ka vaadata.
Niisiis, tore õhtu oli. Ainult Dick hakkab iga päevaga rohkem pinda käima. Täna näiteks mõlemad need "kambad", kellest ma natuke kirjutasin, rääkisid Dickist ainult halba. Dick on selline, kuidas ma nüüd seletan hmm, ahne ja raha peal väljas. Ma saan aru, et tal on hea, kui jooke ostetakse ikka jne, see on loomulik. Aga see väljendub kuidagi ta jutus ja käitumises ka. A'la, et mida rohkem keegi ostab, seda suurem sõber ta talle on, aga kui enam ei osta, siis võib põrgu käia.
Põhimõtteliselt see on üks ta suurimaid vigu vast. Ma ei oska seda kirjeldada, aga lihtsalt ta on ebamugavalt pealetükkiv kõigile. Ahjaa, ükskord ta näiteks klatšis baaris kõva häälega, kuidas 24 vanainimest sünnipäeva tähistama tulid. Nad broneerisid lauad, tellisid söögid ja siis "ostsid ainult paar fucking odavaimat jooki". No mida!! Okei, ole pettunud vms, aga ära räägi seda oma klientidele!
Ma üldse ei imesta enam, kui keegi räägib, kuidas kunagi baaris ikka palju inimesi oli. Dick on seda baari pidanud 7a, enne seda oli üks teine kohalik siin. Ma usun, et kui praegu mõni sõbralik ja muhe kohalik seda juhiks, oleks siin praegu ka rohkem rahvast.
Nii palju kui ma Bolgarti inimesi tean, siis minuarust kaks kõige ebasõbralikumat ongi Dick ja Deb. Lucky me, eksole. Dickist juba seletasin pikalt, Debist nii palju rääkida pole, aga ta on kuidagi hästi kinnine. Käib kogu aeg vihase näoga ringi ja ajab omi asju. Vahel harva naeratab ka, tavaliselt alles siis kui mitu klaasi veini ära joodud on.
Ah igatahes, teised teevad selle halva külje oma sõbralikkusega märkamatuks. Täna oli tõesti lahe päev, oleks vaid rohkem selliseid! Oh kui pikaks venis jälle, aitab kah :).
See you in few days :)!

Kommentaare ei ole: