esmaspäev, 13. september 2010

13. September

Ahoi!
Paar päeva vahele jäänud ja mõtlesin, et peaks vahelduseks blogima. Midagi väga erilist siiski juhtunud pole, aga ma nende päevadega täitsa rahul.
Kõige uhkem olen ma selle üle, et nüüdseks juba 2x jooksmas käinud! Avastasin mingisuguse väiksema tee, mis viib kuskile soo moodi kohta. Üsna lühike lõik, aga teekate on veits pehmem kui mujal ja loodus on lahe! Äkki kunagi teen väikse pausi seal ja üritan mõne pildi ka saada, eks näis.
Väga hea on see ka, et ma olen vist hakanud selle siinse eluga harjuma. Oskan oma vaba aega täpselt sisustada, igavushetki eriti ette ei tule. Baaris sõltub muidugi kõik sellest, kes seal on. Mul oma lemmikud välja kujunenud ja kui nendest kas või üks baaris on, pole mul selle töö vastu mitte midagi. Õnneks neid lemmikuid tuleb kogu aeg juurde :D.
Üks lahedatest on see sama C. kellest ükskord pikalt kirjutasin. Sain teada, et tegelikult on ta hüüdnimi Hutsy vms ja pärisnimi oli hoopis midagi muud, aga ma ei hakka asju keeruliseks ajama, niiet las ta jääb nii nagu oli. Igatahes mingi õhtu olime jälle sama seltskonnaga (Dick, Deb, C. ja mina) ja arutasime uusi teemasid. Seekord siis rääkisime Eesti ja Austraalia ajaloost, sõdadest, eri riikide "football-idest" ja Ameerikast.
Seekord ma ei hakka kõiki teemasid lahti seletama, aga ühest ma ikka kirjutan. Nimelt, C. kritiseeris kuidagi Ameerikat ja ütles, et seal kõik segarahvused ja õiged ameeriklased on ainult indiaanlased. Ma küsisin, et aga kuidas aussidega on? Nii palju, kui mina koolist mäletan, siis aussid tulid Inglismaalt ja selle loogika järgi on õiged aussid ainult aborigeenid. Selle peale laiutas C. käsi ja ütles, et tema sündis siin ja seega on aussi. Ma väitsin, et enamus Ameerikas elavaid inimesi on ka seal sündinud. Selle peale tehti ainult mökkmökk ja see teema oli lõppenud. Ma ei hakka kommenteerima, niigi pikk lõik, saate mõttest aru küll :).
Rohkem nagu hetkel midagi erilist ei meenugi. Kokkuvõttes mul läheb hästi hetkel, ilm oli täna mõnusalt päiksepaisteline, sain natuke isegi päevitada. Raamatu lugemine eriti ei edene, internetis palju mugavam surfata, kahjuks.
Ahjaa, Rauno ja Kaido hakkasid ka lõpuks blogima. Viskan selle lingi ka kuskile siia, mu postitused on nkn liiga lühikesed ju, saate veel lugeda, kui huvi on ;). http://serengetispageti.wordpress.com/

Kommentaare ei ole: