kolmapäev, 30. november 2011

Detaile ja klatsi.

 Istun siin kodus ja igavlen, t66lt vaba 6htu ja ei oska oma ajaga midagi peale hakata enam. Majakaaslane m2ngib taustal kitarri, niiet mul tuli kah loominguline tuju, otsustasin j2lle blogida!

 Paar p2eva tagasi pidin t66l koristajat motelli tubadega aitama. Koristajateks meil kaks filipiino neiut, elavad aussis, yhel on kaks, teisel yks laps. Igatahes koristasime ja jutustasime seal, yhes motelli toas oli kylastajatel karbit2is komme. Filipiinol l2ks n2gu s2rama ja kutsus lapsed s66ma. Nii palju siis motelli ruumi oma isikliku vara j2tmisest, eks.
 M6ned 6htud tagasi oli baaris p2ris palju rahvast, mina jooksin seal ringi ja yritasin k6igi soove v6imalikult kiiresti lahendada, niiet ei j22nud palju aega niisama ringi vahtimiseks. Yks hetk sammusin j2rgmise kliendi juurde ja avastasin, et too daam oli yhe mu Bolgarti lemmiku naine! Seekord l2ks mul n2gu s2rama, hakkasin kohe uurima, mis Bolgartis toimunud on siis. Mul pole tegelikult 6rna aimugi, kas ta l6puks tundis mu 2ra v6i mitte, oli teine natuke shokeeritud.
 Kiiretel 6htutel baaris juhtub mu peamise bossiga nii nagu k6rvaloleval pildil. Kusjuures eile baaris yhed kutid avastasid, et see futurama tegelane meenutab ilgelt mu bossi. Kui tyyp naerma hakkab, hyppleb ta habe kuidagi veidralt. Ilgelt stressab ka, kui v2hegi elama hakkab baar.
 Minule just meeldib, kui on kiire ja "pressure" (surve, pinge vms) peal. Aeg l2heb kiiremini, pole lolli n2oga ringi vahtimist ja kuidagi lahedam on ringi toimetada kogu aeg. Kuigi ma olen paras kana-aju, kui keegi korra segadusse ajab, tammun v2hemalt 20sek pea laiali
otsas ja ei oska midagi teha enne kui m6istus koju tagasi tuleb.
 Yks mu majakaaslastest on 6udne lobamokk! Aus6na, ta siin mingi 1,5 n2dalat olnud aga ma juba praegu ei j6ua ta jutte enam 2ra kuulata. R22kima hakkab siis l6ppu ei tule. Eile 6nnestus kuskil 20 minutiks netti saada ja just siis pidin tegema huvitatut n2gu kui ta mulle oma maa mingist traditsioonilisest lastepeost r22kis. Kui ta l6puks l6petanud oli, oskasin ainult mhmh, cool 6elda. Enam detailsemalt ei saa midagi kirjeldada lihtsalt! Lihtsam on temalt mitte midagi kysida! Muidu on tore tydruk, taimetoitlane ka, nagu mina!
 Teine majakaaslane on natuke vanem ja targem. Kui see lobamokk on 21, siis teine on kymne v6rra vanem. M2ngib kitarri p2ris h2sti taustaks mul siin praegu. Ta on siin kokku umbes 5 kuud t66tanud ja saab vist sponsorship viisa. St j22b siia veel paariks aastaks ja saab aussi kodanikuks. Tema on veits lahedam v6i nii. R22gib huvitavamat juttu..
 Samas pole kumbki eriline pidutseja vms. M6lemad on ysna korralikud, kuigi see vanem joob iga 6htu 6lle. Samas sellist 2ktsionit nende poolt ei toimu. Kuidagi rahulikud on, temperamenti ega tugevaid emotsioone neil kyll pole vist. Veits igav nii, heh.
 Mis siis veel.. Kokku olen siin nyyd 3,5 n2dalat kykitanud, kuigi tundub nagu terve igaviku. T66l pole enam midagi uut v2ga 6ppida, rutiinseks hakkab muutuma. Kohalikke veel eriti ei tea, aga 2 nunnu poisiga juba v2ljas k2idud ja avastatud, et nad pole yldse nii toredad kui v6iks. Eelmine n2dalavahetus leidsin uue nunnu, eks peab nyyd selle k2sile v6tma.

 T2pit2hed j2tan seekord sisse, sorry. Nii lihtsalt ei saa kohalikud copy-paste google translates teha! Pole vaja seda klatsimoori juttu t6lkida! (Mul pole neid teisi "s" ka, sorry kirjavea p2rast :).)


Kommentaare ei ole: