laupäev, 5. november 2011

Perth vs Fremantle

 Ma ei hakka Perthi kallal vingumisele aega kulutama seekord. Mis muidugi ei t2henda, et mu arvamus sellest muutunud oleks!!!
 Perthil on mingi veider v6im mu shoppinguhimu yle. Kui ma muidu mingi ostuhull pole, siis Perthis keeran 2ra ja ostan ikka k6iksugu riideid ja pahna kokku. Nii ka seekord!
 Peale neljap2evast poodlemist k2isin western australia muuseumis. No, andke andeks, aga isegi south australia oma oli tunduvalt parem. Kuigi neid kahte osariiki v6rreldes tundub WA kuidagi p6nevam.. Oh ei tea..
 Reede varahommikul otsustasin Fremantlesse minna. Olin seal korra kyll esimese aussi 6htul k2inud, aga see oli nii v2he. Rongis6it sinna kestis mingi 40min. Rongiliin jooksis ka l2bi mu esimese aussi kodu juurest, Mosman parkist, Nicki maja seal, m6ned teist ehk m2letavad.
 Fremantles k2isin kohe 2ra kohalikul turul. Melbsi oma j22b tunduvalt alla! Polnud mitte midagi sellist nagu balta turg Tallinnas. Nii puhas, korralik ja 2gedaid asju t2is!
 Edasi otsustasin k2ia ka kuulsas Fremantle vanglas, mis muideks kuulub nyyd ka maailma kultuuriv22rtuste kaitse alla vms (ei oska eesti keele v2ljendeid enam). Seal sai tehtud pooleteist tunnine tiir giidiga. Kuidagi m6jus sisemiselt kogu see systeem ja j2ttis sellise imeliku tunde (ei tule see 6ige s6na meelde..)
 Pealel6unal jalutasin kohalikel t2navatel, ilm oli super, yldine vibe/meeleolu nii hea. Linna keskel laulis t2naval yks mees seda what a wonderful world laulu vms. Mul on t6esti raske seda tunnet kirjutada. Lihtsalt ylim, kogu see ebasympaatia Perthi vastu oli kadunud ja ma lihtsalt nautisin Fremantlet.
 JA SIIS, kui kaugusest t2navamuusikut veel kuulda oli, sain k6ne oma sellelt aussi kutilt, kellega ma polnud nyydseks 2 kuud s6nagi r22kinud. Kukkusin kolinal oma 6nnepilvedelt alla ja m6tlesin, kuidas on v6imalik paari sekundiga +10 tujust -10sse kukkuda. Oh seda p2eva!
 6htul sain korra oma Mildura semudega kokku. Vahetasime uudiseid ja passisime niisama.

 T2naseks olen Perthist lahkunud. Hommikul kell 6 olin rongijaamas. MUIDE, mingi pool-purjus tyyp tuli lampi juttu tegema, arvake kust ta p2rit on.. Jahm, kes arvas, et eestist, saate pai.
 Nyyd asun siis Cunderdinis. Elan mingis majas koos hetkel 3 teise tydrukuga, homme l2hevad 2 minema. T66le hakkan taas baaridaamina. Hetkel tundub, et ylitsill k6ik, loodan et pettuma ei pea!


















    

Kommentaare ei ole: