kolmapäev, 9. november 2011

Cunderdin

 M6tlesin, et annan teile kiire ylevaate oma uuest elust. Nagu t2hele olete ehk pannud, on mul t2pit2htedega kerge probleem. Siin maja arvutis neid vist pole, kindlasti on kuidagi v6imalik muuta seda systeemi, aga kes siis jamada viitsib.. Samas v6iksin ju blogi enda arvutiga kirjutada ja siis m2lupulgaga netiarvutiga yhendada.. Oh eks vaatab, t2na peate veel mu numbritega leppima.
 Millest kyll alustada? Elamiseks on mul siin ysna suur ja k6igi mugavustega maja, mida pean jagama hetkel yhe ja varsti kahe teise tydrukuga, kes samas baaris t66tavad. K6igil on oma tuba telekaga. Lisaks on siis loomulikult suur yhine telekas, arvuti tasuta netiga, pesumasin, suur aed tsillimis nurgakestega jne. No selline eesti keskmine maja ikka!
 T66 on u 300m eemal pubis. Kohustuste hulka kuulub nii baar, alkopood, k66k kui ka motell. Ehk siis tegevustest puudu ei tule kunagi. P2evad on ysna pikad. Hetkel olen alustanud nii 10 aeg, kell 14-17 paus ja siis l6petanud j2lle 21 aeg. M6ndadel p2evadel on ainult yks vahetus, ehk siis hommik v6i 6htu. 2 p2eva n2dalas on t2iesti vabad.
 Nagu Bolgartiski, inimesed on s6bralikud, linn v2ike, k2rbsed v2ga tyytud ja vahel kisub igavaks. Muide, mu siinne boss oleks justkui Bolgarti Dicki koopia! V2limus, olemus ja jutt jumala sarnased. Naljakal kombel olen m6lemaga kuidagi h2sti l2bi ka saanud. Dickil oli Bolgartis halb maine, Briani (siinse) kohta olen ka halbu s6nu kuulnud. Samas minusse m6lemad suhtunud nii hoolivalt kuidagi. Peale baari sulgemist istusime siin ka Brianiga, ta tegi mulle 6lle v2lja ja siis lobisesime tykk aega oma eludest. Homme viib ta mu Northamisse shoppama kah! Mitte, et ma sealgi varem olnud poleks juba eks..

Ja natuke tunnetest, m6tetest ja emotsioonidest...
 Nii palju siis elust hetkelt. Olen siin oma eluga rahul kyll, pole mitte millegi yle kurta. Pean siiski tunnistama, et sisimas on kergelt halb tunne. Kyllap olen lihtsalt iseendas pettunud, et taas alguses olen. Ideaalis peaksin praegu kuskil Brisbanes olema, mitte oma esimesest p2rap6rgu t66st 200km kaugusel. Selline vastik alla-andnu ja looseri tunne on. Eks ma yritan endale korrutada, et ma olen juba p2ris palju n2inud ja v2ga paljud minusugused 20aastased hulgused ei s6ida autoga yski aussi l22nekaldalt idakaldale. V6in nyyd rahus oma mugavat elu siin nautida. See linnake on siiski uus ju!
 Arvatavasti on see ka m2ngus, et ma pole nyyd augusti kuust saati korralikult t66d teinud, muudkui vabalt ringi lasknud. Nyyd j2rsku olen taas seotud ja kogu mu elu siin k2ib t66 ymber. Maja kuulub ka bossile ju! Kuidagi l6ksus tunne on. Jumal kyll! Kui ma praegu virisen, mis siis saab, kui kunagi tagasi kooli l2hen ja sealt edasi pysiva t66 peale? Ei taha m6eldagi!!!
 Ah mul yldse mingi emotsioonide m6ll praegu. Nagu puberteedi viimased hormoonid oleks valla p22senud. Yks hetk olen pilvedes ja teine hetk k2ivad k6ik pisiasjad n2rvidele. Muutunud olen ka viimase kuu jooksul vist rohkem, kui terve aussi aja jooksul. V2hemalt endal on kyll selline tunne nagu hakkaks l6puks suureks kasvama. Aitab kah, vsjoo paka!

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Vero - on aeg suureks kasvada! :P

Anonüümne ütles ...

Ei ole!!!

Anonüümne ütles ...

Ei ole!!!