neljapäev, 1. märts 2012

Päevaplaan.

 Taaskord olen päris pika vahe blogimisele jätnud. No kui ühes kohas töötad ei oska lihtsalt mitte midagi huvitavat kirja panna. Elu on üsna rutiinne, mis ei tähenda, et igav ja mõttetu oleks muide.

 Vahepeal oli mul siis 21. sünnipäev. Kui Eestis on 18 see mega suur päev siis Austraalias on 21. Ning kui te ütlete, et eestlased on joodikrahvas siis mina ütlen, et austraallased on hullemad. Mitte kunagi eestis ei tundnud mina survet alkoholi juua. Siin austraalias on vahel tahtmine end tuppa lukustada ja teki alla peitu pugeda, et mitte keegi sind üles ei leiaks ja jalgupidi baari ei tiriks.

 Töö läheb nagu ikka. Üks nädal töötasin ainult 25-30 tundi ja pidin igavusse ära surema, samas järgmine nädal töötasin üle 60 tunni ja sellest 40 reede-pühapäev, mil pidin kogu aeg red bulli mõju all olema.
 Baaritöö tundub idee poolest imelihtne eksole? Segad lihtsaid kokse ja valad õlle, titekas. Aga austraalias vähemalt, peab sul baaris kogu aeg naeratus näol olema. Kui hetkeks tõsine oled või üritad millelegi keskenduda, lähevad kliendid kohe paanikasse, et miks sul paha tuju on. 12 tunnisel tööpäeval saame me tavaliselt 15min pausi ja oi kuidas mitte naeratamine ja vaikus siis kuld on.
 Ärge nüüd muidugi arvake, et hullult negatiivne on, see naeratamine pole üldse raske, kui baaris palju lahedaid inimesi on. Just eile arutasime ühe tüdrukuga kuidas baaris tööl olles saab sama palju nalja, kui baaris niisama juues. Lisaks säästame tervist ja saame veel palka ka. Mida veel tahta, eksole!

 Kuna ma siin austraalias ikka väga palju kilosid kogunud, olen ma üritanud ikka igal võimalusel õhtuti jooksmas käia. Üks õhtu oma tavalist ringi tehes ootas mind keset teed kolm känguru. Kaks tükki hüppasid kohe peitu aga üks jäi paigale ja ma sain talle päris lähedale. Vahtisime üksteist nagu näeksime tulnukat. Üritasin pilti ka teha, aga pimedas telefoniga ikka ei saa.
 Kuigi meil on väljas 30 kraadi sooja olen ma end taas külmetanud (kui küsite kuidas, siis AC [air-con e. õhu konditsioneer]). Nina kinni, kurk valus, köha ja eile oli väga uimane olla. Õnneks oli vaba päev ja sain terve päeva voodis vedeleda ja erinevaid ravimeid sisse õgida. Täna on natuke parem olla juba. Loodetavasti ei teki sellest jälle paarikuust köha nagu eelmisel aastal, seda pole küll vaja!
 Eile sai lubatud blogisse oma päevaplaan kirja panna. Sellest tuli mõte terve nädala plaan teha. Midagi huvitavat ja informatiivset teil oodata pole, aga keda huvitab, saab loodetavasti hea ettekujutuse mu hetkeelust :).

Kolmapäev, 29.02.2012   

7.20 äratus, hommikused toimetused, hommikusöök.
Hommikusöögiks on mul tavaliselt munapuder, riivitud porgandid või hommikukrõbinad jogurtiga.
8.00 hotellitubade koristamine.
See on siin kõige tüütum töö-ülesanne, eriti kui väljas väga palav on. Meil on 3 hotelli-motelli tubade blokki, kokku 64 või 65 tuba. Ühte blokki koristab tavaliselt kahe tüdrukune tiim. Teeme voodeid, pühime tolmu ja kõike muud sellist. Täna olin mina üksi ja pidin ainult vanu voodilinu ära võtma. Tunnike tööd ja valmis, lihtne päev.
9.30 laiskusetunnid.
Olenevalt, mis kell tagasi tööle vaja minna, lähen ma tavaliselt kas tagasi magama või telekat vaatama. Täna vedelen voodis, vaatan telekat ja näksin shokolaadi, mille keegi oli hotelli maha jätnud. (Ja alustan selle blogi kirjutamist.)
11.30 - 14.30 linnaskäik.
Korra nädala-kahe jooksul üritame teiste tsikkidega ikka 30km kaugusel olevas linnas, Karrathas käia. Täna käin seal esimese asjana pangas ja postkontoris asju ajamas, et eestist oma internetipanga koodid kätte saada, millega saan siis vajadusel interneti kaudu ülikoolidesse kandideerida suvel. Edasi kolan veel natuke poodides ja ostan 2 odavat raamatut.
14.30 lõunasöök.
Õues on megapalav, mul tervis pole veel päris hea ja Karrathas käik väsitas väga ära. Tomati-juustu-riivporgandi võileib lõunaks ja aeg natukeseks pikali visata.
15.00 vaba aeg.
Olemine on kehv, sukeldun natukeseks uude raamatusse aga peagi lasen silma looja.
17.00 äratus.
Sätin end tööks valmis ja on aeg õhtust sööma minna. Samas isu ei ole ja otsustan hoopis natuke hispaania keelega tegeleda. Väga palju aega selleks ei jää. Kui töö alguseni on alla 10 minuti, astun siiski söögitoast läbi ja avastan, et täna on natuke erinev toit. Otsustan siiski paar suutäit riisi süüa. Igal teisel päeval oleksin sillas, aga täna lihtsalt ei lähe alla.
18.00-22.00 restoranitöö.
Lisaks baarile on meil õhtuti avatud restoran. Idee poolest väga fancy aga noh jah, eriti ei õnnestu. Täna on restoranis väga vaikne õhtu, üks minu rahulikemaid vahetusi seal. Aeg läheb õnneks päris kiiresti ja kuigi vahepeal kaob hääl täiesti ära, on täitsa okei olla. Tänane restorani töökaaslane on üks lahedatest tüdrukutest niiet nalja saab ka. Chill õhkkond.
22.00 vabadus.
Lõpuks võib päeva lõppenuks lugeda. Plaan oli jooksma minna, aga ilm on ikka täielik saun täna ja enesetunne pole ka kiita. Käin korra baaris sotsialiseerumas, aga see on päris tühi ja mul pole mingit tahtmist jooma hakata.
Lõpetan tänase blogi, ajan veel viimased pangaasjad internetis korda ja seejärel sukeldun uuesti raamatusse. Homne hommik on mul vaba niiet saan lõpuks kaua magada! Atsihh!

Kommentaare ei ole: