kolmapäev, 7. märts 2012

Päevaplaan vol 7, the final!

Teisipäev, 6.03.2012

8.30 äratus, hommikusöök.
9.00-13.00 toatsill.
Vaatan telekat, kolan netis, vaatan veel telekat, otsustan väikese jõuharjutuste sessiooni teha ja tsillin veel natuke. Sellel nädalal on mu tuba hakanud okupeerima sipelgad. Terve kapiesine on neid täis nüüd ja ma sisustan oma aega nende otsas tallumisega. Üritan neid jälitada ja avastada, mida nad mu toast tahavad. Lõpuks leiangi voodi alt oma haigepäevade kurgupastilli. Viskan selle õue ja loodan, et sipelgad annavad rahu.
13.00-15.30 rand.
Kuigi ilm on päris palav, võtan viitsimise kokku ja kolin teiste tüdrukutega randa. Päevitame ja ujume. Kohtume saksa ja itaalia bäkkeritega, lobiseme nendega natuke ja tsillime niisama. Kui esimesi kordi rannavees vedelesime ja kõik üle kere sügelesime, tegime nalja, et äkki vees on kirbud. Täna sain teada, et kaldaääres, soojas vees ongi mingid elukad nimega meretäid vms. Vot sulle siis! Lisaks räägib üks tsikk, kuidas suurele krabile peale astus ükskord. Peale seda on iga samm vees väga hirmutav. Nagu haidest ja nendest limastest kõrvetavatest asjadest vähe oleks (ei tule eestikeelne nimi meelde, nagu millimallikad vms).
15.30-17.00 tsill.
Tuleme rannast ära, teised tüdrukud lähevad tööle, mul on vaba päev. Üks kohalik kutt messib ja kutsub baari. Lähen ja joongi oma tavalist mullivett laimiga. Räägime niisama rõdul juttu, kui järsku jalutab mööda üks eesti poiss, kellega Kalgoorlies aasta tagasi kohtusin. Imestame, kui väike Austraalia on ja lubame mingi päev veel kokku saada. Edasi plaanime selle kohaliku kutiga tema juurde mingit filmi vaatama minna.
17.00-20.00 filmiõhtu.
Peale baari lubabki kohalik kutt mind poole tunni pärast peale korjata ja enda juurde võtta. Tulebki mulle varsti järgi ja läheme tema poole. Vedeleme niisama, vaatame filmi nimega "Arthur" vms ja lobiseme veits. Natuke ebamugav on temaga seal kahekesi olla, aga samas on ta üks vähestest kuttidest siin, kes igale baaritsikile ligi ei aja ning on niisama hästi tore.
20.00-22.30 tagasi kodus.
Kutt viskab mind tagasi koju ja peab ise tööle minema. Ma lähen söön natuke õhtust ja otsustan täna mitte jooksma minna. Ilgelt vastikult niiske on õues jälle ja hommikusest trennist on lihased kanged. Peale sööki lähen oma tuppa ja plaanin niisama vedeleda, kuid saan kõne ühelt teiselt kohalikult kutilt, kes mind samuti baari kutsub. Lähen istun jälle seal, joon taas oma tavalist mullivett ja lobisen nüüd temaga. Samas olen ikka päris väsinud ja ronin varsti koju ära.
22.30-? õhtune tsill.
Vaba päev ongi lõppemas, aeg viimane nädala päevaplaan kirja panna ja jalad taeva poole visata. Kuigi ma hommikul kurgupastilli välja visates lootsin, et sipelgad annavad alla siis nüüd on nad kõik mu prügikasti kallal. Terve rada läheb ukse alt toa teise otsa prügikastini. Peab laiskuse kokku võtma ja selle ka välja vahetama. Ei saa mina nende pisikeste armeele kaotada!

Loodan, et teil polnud väga igav mu päevaplaane lugeda. Nagu näete, pole mu elu siin hullumeelselt pöörane. Tavaline tööinimese elu. Samas olen ma täiega rahul. Ilm on soe, töö on tsill, kohtan uusi inimesi pea iga päev, saan uusi sõpru ja naudin päikest. Ning hei, kuigi see nädalavahetus täiesti kainena ei möödunud, siis loodan, et nüüd nägite, et ega ma iga päev ei joo ja isegi kui paar koksi võtan, siis täis juua ikka ei viitsi. Pole ma mingi alkohoolik siin!
Baar aussi väikelinnas on natuke teistsuguse olemusega kui need baarid eesti linnades. Siin saavad kõik kohalikud peale tööd kokku, võtavad paar jooki ja naudivad seltskonda. Piljard, muusika, rõdutsill ja niisama uudiste vahetamine. Mida muud siin väikelinnas teha on? Õues sellise palavusega passida ei saa, jahedas baaris seevastu jääkülma jooki juua ja semudega olla on hea! (Loomulikult on erandeid ja mõnikord jäävad mõned väga purju ja muutuvad tüütuks, aga see on väike osa enamusest!!!!!)

Kuigi ma enam päevaplaane ei kirjuta, lubas see esimene kohalik kutt mu homme toateeninduse ja restoranitöö vahepeal kuskile megakenasse randa viia. Pidi väikse autosõidu kaugusel olema ja tõeliselt ilus. Eks näis! PS: kutt ise on ka hästi tore ju ^^ hehe..

Tänan tähelepanu eest!

2 kommentaari:

Murkarain ütles ...

Halloo, ärkame nüüd. Hakkad vaikselt minumoodi kirjutajaks muutuma juba. Nii kiire, et ei ole aega ja viitsimist miskit kirja panna? Anna ikka märku, kas kõik korras ja mis viimasel kuul toimund on.

Parimat!

Murkarain ütles ...

=)