esmaspäev, 4. juuli 2011

Oooo nädalavahetus!!!!!

 Ma ei suuda uskuda, et jälle nädal vahele jäi. Kuidas aeg nii kiiresti läheb? Appi!

 Igatahes nädala sees tegime kahe itaalia tüdrukuga tööl plaani, et reedel peale tööd läheme Adelaide. Terve nädal ootasime reedese tööpäeva lõppu, mis loomulikult venis ja venis kuni kella 6ni! Seega Adelaide sõitu saime alustada kell 7, mis omakorda tähendas pimedas sõitmist.
 Sõit kestis mingi 4 tundi. Ühtegi känguru, rebast ega jänest ei näinudki, wuuhuuu. Adelaide asub lõuna-austraalia nö osariigis ja me olime totaalselt unustanud, et sinna osariiki ei tohi mujalt puuvilju sisse tuua. Mingi reegel äädikakärbeste eemale hoidmiseks. Meil autos oli loomulikult töölt võetud mandariine, apelsine ja greipe. Piiripunkti nähes läksime kõik paanikasse ja hakkasime puuvilju aknast välja loopima. Nalja nabani.
 Linnas otsisime tükk aega hostelist, mis oleks ööpäev läbi avatud ja pakuks tasuta parkimist. Lõpuks saime kuskile peatänava hostelisse. Mingi üsna urgas koht, kus peale meie oli ainult paar inimest. Auto parkimise eest pidime siiski maksma.
 Laupäev oli siis Adelaide avastamise päev. Ilmataat meie poolt polnud, vihma sadas terve päev. Sellest ei lasknud meie end heidutada ja tuiasime siiski terve päev linnas. Käisime muuseumis, poodides, hiina-linnas jne. Adelaide on ikka kõvasti kenam kui Perth. Mulle näiteks meeletult meeldisid sellised Stockholmi kesklinna sarnased hooned. Sorry, ma tõesti ei tea mis selle stiili nimi on.
 Õhtul käisime mingis vesipiibu kohvikus. Üks itaalia tüdrukutest polnud seda kunagi varem teinud, polnud isegi näinud. Taaskord oli üsna tsill ja nalja sai ka. Peale vessarit läksime kuskile hispaania klubisse, kus sai mingit hispaania veini-puuvilja jooki joodud. Koju tagasi läksime siiski üsna varakult.
 Pühapäeval oli shopingu päev. Läksime Adelaidest natuke välja, Elizabethi. Seal mõnus suur shopingukeskus, kus olid kõik riidepoed, mida Perthiaegadest igatsenud olin. Sain omale päris mitu uut eset ja jäin sajaga rahule!
 Tagasisõidul peatusime mitmetes kenades kohtades, klõpsisime pilte ja tsillisime niisama. Koju jõudsin mingi 7 aeg, aga selleks ajaks olin totaalselt laip. Tegemisi oli nii palju, et magama jõudsin alles peale 11!! Päris jube, sest 6.00 pidin ju ärkama!

 Igatahes nii palju siis kiirelt reisimuljeid. Muidu on mul kõigest nii kopp ees! Mingi ministress vist. Adelaides kah eelistasin üksi linnapeal tuiata. No kõikkidest Mildura inimestest nii kopp ees! Nojaa tööst ei hakka rääkimagi eksole.. Kas ma olen öelnud töö kohta, et enam igavamaks ei saa minna? Kui olen siis eksisin! Kõik lahedad inimesed on läinud ja nüüd mingi kuivikute kari kokku aetud. Tõsiselt!! Te peaks seda loomaaeda nägema. Mul on piinlik nendega seal olla, need sellised ehtsad hallid vabrikuhiired. Õnneks on mul paariks nädalaks veel Helen ja prantsuse tsikk. Ilma nendeta sureks kohe maha seal... Kohutav!
 Üldse noh! Tegelikult on ju mingi paar nädalat ainult jäänud.. Täiega tahan minema juba aga samas on nii suur hirm, et mis ma nüüd tegema hakkan. Kuhu lähen, mis teen jne.. Lääne-aussis oli ju nii palju tuttavaid ja kuidagi lihtsam.. Siin idakaldal on elu mulle veel võõras. Niiet ühesõnaga on mind jälle see reisipaanika tabanud, mis iga kord rutiinist lahti pääsedes! Nojahh noh, oma Kalgoorlie kutti igatsen ka. Võiks juba üle saada ju :S! Issand kui loll tunne! Oehh.. Tahaks eestisse tagasi RAISKKKKK aga ei, ma ei anna alla veel :). (palju ma seda nüüd öelnud olen??)

pilte adelaidest : www.picasaweb.google.com/antik91/adelaide    vist.. no ei viitsi siia laadima hakata, sorry!

Kommentaare ei ole: