pühapäev, 17. juuli 2011

Hullumaja igav elu.

 Huhuhuuu.

 Mida siis seekordsest nädalast meenutada? Hmm, kolmapäeval koju tulles teatas prantslane, et mulle on 2 kirja. Sain lõpuks oma politseireporti varguse kohta ja samuti postkontori teate, et mulle on pakk. JUHUU, tuju oli hetkega laes!
 Reede hommikul ajasin end varem üles, et enne tööd postkontorist läbi käia. Sain oma paki eestimaise hea ja paremaga ja päeva algus oli kohe ilusam.
 Tööpäev oli igav nagu alati. Peale tööd olime kõik nii väsinud, et otsustasime seekord erandi teha ja õhtul mitte välja pidutsema minna. Siiski ei tahtnud reedet raisku lasta ja läksime hoopis kahe tsikiga india toitu sööma ja veini jooma. No oli hea!!!
 Laupäeval olin terve päev kuidagi väga unine. Vedasin end suure vaevaga poodidesse, et uus rahakott osta. Istusin niisama õues värske õhu ja PÄIKESEVALGUSE käes ning lobisesin taaskord poolteist tundi Kalgoorlie kutiga.
 Õhtul oli meil suur BBQ grillpidu kuna väga paljud lähevad varsti minema. Lõke, grill ja tsill. No päris mõnus, aga ma olin ju nii väsinud. Sõin oma maisi, jõin paar koksi ja otsustasin, et mina küll täna välja ei viitsi minna. Vahetasin riided ja läksin voodisse filme vaatama.
 Ma teadsin, et kaua mul rahu pole. Mul siin ju kaks peoloomadest "õde", kes ei lepi sellega, et ma koju jäin. Varsti tuligi üks õiendama, et mis see nüüd olgu. Kutsus teise ka korda majja lööma ja möll lõppes sellega, et mind tiriti sõna otseses mõttes kolinal nari teiselt korruselt alla. Edasi peksti mind vannituppa ja öeldi, et mul on 20min, et end valmis panna.
 Kuna üks õdedest, Helen, nüüd kolmapäeval minema läheb, vedasingi välja end. No totter on siin ainuke kaine olla. Kõik tundusid nii veidrad. Kohanemine võttis tükk aega, aga edasi hakkas juba lõbusam. Kokkuvõttes oli täitsa OK ja ei kahetse.
 Täna, pühapäeval, käisin kinos bridesmaidi vaatamas. No täitsa normaalne, kuigi mitte midagi erilist. Nüüd selgus, et teistel plaan veel Potterit vaatama minna kell 9 õhtul. Ei tea, mis sellest saab. Ehk ühinen ja lähen uuesti kinno.. Samas homme vaja vara ärgata ju.. Oh ei tea :).

2 kommentaari:

Anette ütles ...

Ei tundu küll igav :D

Taavi Nuum ütles ...

Hull põgeneb hullumajast.
Hulluarst läheb istub oma kabinetti ja mõtleb:"Pole hullu, pole hullu..."