pühapäev, 15. mai 2011

Shopahooliku nädalavahetus.

 Oi tere! On pühapäeva õhtu, mitte blogimise päev, ning Vero istub oma voodis ja blogib. Tähelepanuvajadus ehk?

 Laupäeval peale blogimist ja raamatukogus olemist sai siis linnapeale poodlema mindud. Ükskõik, kui uskumatult see ka ei kõlaks, aga soojasid riideid oli vaja. Siin on nii külmaks läinud! Mina võtsin aussi kaasa ainult eesti halva suve riided. Mul ei tulnud pähegi, et talvejope ja soojad saapad võtta!
 Mõningase poodlemise järel sain omale üsna sooja vesti, soojad dressid ja pikad saapad. Lisaks veel PIDŽAAMA moodi riided. Pikad püksid ja pusa. No jumal küll, isegi eesti talvel ei kanna ma selliseid asju! Aga siin lähen magama pikkade riiete ja paksude sokkidega ning ikka on külm! Varahommikul ärkan tavaliselt üles ja ronin üleni teki alla, sest muud moodi ei ole lihtsalt võimalik magada. Vot sulle Austraaliat siis.
 Õhtul sai veel kinos käidud. Üks toakaaslane (ainus, kes mulle meie hostelist eriti ei meeldi) tahtis minna ja ma otsustasin ühineda. Ajasime minikad selga, pikad saapad jalga ja läksimegi kinno romantilist "Water for elephants" vaatama. Nagu lesbikohting. Film ise oli päris mõnus, vahelduvalt kurb ja rõõmus. Robert Pattison oli uskumatult armas... Oehh, nagu pubekas nüüd :D.

 Täna, pühapäeval passisin taaskord natuke raamatukogus, aga sealne nett on nii aeglane. Otsustasin omale uue netipulga osta, sest vana olen lihtsalt kolimisega kuskile ära kaotanud. Lisaks netipulgale sain veel uued kõrvaklapid kah, sellised mõnusad, mis näiteks joostes ära ei kuku.
 Nüüd järgmine plaan on siinsete spordiklubide kohta uurida natuke. Jooksmas ei viitsi väga käia aga midagi peaks ikkagi tegema. Ma küll ei kujuta ette, kuidas ma end peale pikka tööpäeva veel trenni vedama hakkan..

 Mis ma nädalavahetusel veel tegin siis.. Hmm, lugesin natuke raamatut, mille järel tuli jube kirjutamisvajadus. Üritasin niisama oma lõbuks kirjutada, ei tulnud välja. Hmm, tuba koristasin natuke (jube tähtis info, eksole). AHJAA, hiina toitu üritasin teha. Kindluse mõttes ostsin ettevalmistatud nuudlid ja mingi spets kastme köögiviljade jaoks. Praadisin siis porgandid, oad, bok choy (misiganes see ka poleks), bambusevarsed, maisi jms ja segasin kastme ja nuudlid juurde. Päris mahe tuli, mitte nii hea, kui hiina restodes, aga esimene home-made oli päris norm. Eks ma pean veel harjutama ja retsepte uurima. Hiina toit on lihtsalt nii hea!

 Nüüd pühapäeva õhtu olen niisama internetis tsillides veetnud. Tore on üle pika aja taas MSNis istuda ja oma eesti semudega rääkida. Ahoi tsivilisatsioon!

Kommentaare ei ole: