neljapäev, 19. mai 2011

Living MY life.

 Ah, mis seal ikka. Eelnevatest päevadest pole peale "töö-töö-töö" midagi kirjutada, niiet jätame selle osa vahele ja räägime nüüd tänasest :).

 Eks tänagi oli tavaline tööpäev. Hommikul ärkasin teadmisega, et täna on minu kord mädaseid sorteerima minna, mis on natuke parem kui kottidesse pakkimine. Panin siis soojad riided selga ja võtsin kõrvaklapidki, sest sorteerides võib muusikat kuulata.
 Sorteerida saime ainult tunnike ja edasi pidime pakkima minema. No tore-tore, pettumus oli nii suur, et aeg hakkas meeletult venima. Iga 10min tagant vaatasin kella ja vingusin, et see edasi ei liigu. Õnneks saime täna varem lahti, lõpetasime juba 15.30.

 Olin juba mitu päeva plaaninud, et võiks trennis käima hakata. Kuna täna nii lühike päev oli, seadsin kohe sammud jõukasse, et uurida palju seal liikmetasud jms on. Üks kuu jõukas + trennid on siin 90 taala, mis on siis mingi 920eeki. Tehtud.
 Peale liitumist tuli meelde, et mul pole ju korralikke trennijalanõusid. Mingid tossud eestiaegadest on, aga need on töötamisest puhta räbalaks läinud. Läksingi siis ruttu spordipoodi, peale mõningast vahtimist ja proovimist sain ühed adidase jooksu omad. Päris mugavad ja kenad kah.
 Peale spordipoodi sai end siis lõpuks trenni ka veetud. Mingeid jõuharjutusi küll teha ei viitsinud ja otsustasin alustuseks lihtsalt natuke joosta. Järgmine plaan on grupitrenn ja siis nädalavahetusteti äkki jõuharjutused kah. Eks näis kuidas ma töö kõrvalt seal käia jõuan, algus on vähemalt tehtud!

 Koju jõudes selgus, et mu prantslastest majakaaslased plaanivad pizzat ostma minna. Loomulikult olin käpp! Sel ajal kui nemad pizza järgi läksid, käisin mina veel teisel majakaaslasel lennujaamas vastas.  Lennujaamas tuli nii veider tunne peale. Nagu läheks ise kuskile, saadaks kedagi pikaks ajaks minema või vastupidi. Aga koju tagasi jõudes ootas ees soe pizza. (Oh milline kirjutamistase, kaks eraldi teemat ühes lõigus, aiaiai.)


 Rohkem teid oma päevaplaaniga ei tüüta, aga ma lihtsalt mainin, kui huvitavad majakaaslased mul on..

 Kõigepealt siis 3 prantslast. 2 kutist oli mul esmamulje päris hull, näevad sellised karvased välja. Samas on mõlemad päris muhedad ja toredad. Ainult üks suitsetas terve eelmise nädalavahetuse kanepit, konkreetselt kogu aeg. Tüdruk on muidu selline tavaline.

 Iirlane, meie vaimne ema. Tavaliselt on iiri tüdrukud hullud peoloomad, aga tema on hästi korralik, sõbralik ja hooliv. No tõesti, vaimne ema nohh, saate aru küll!

 Inglased.. No neid on palju, kõigepealt see, kellega ma tööl koos käin on selline 27a alla eesti keskmise tüdruk. Hommikul ärkab üles, esimese asjana kukub end meikima ja lõpetab alles siis kui ma kisama hakkan, et commoon me jääme tööle hiljaks!
 Siis on tema sõber, kellega ta koos reisib. Vahivad koos teleseriaale, arutavad nendest siis päev otsa jne. Alguses ma mõtlesin, et see tüüp on imelik. Siis hakkasin temasse suhtuma kui sõbrannasse. Täna rääkis ta meile, millal ta avastas, et ta gei on. Ta oli 14, kui esimest korda kutiga oli, nojah...
 Peale nende on veel üks tüdruk. Tema siis õppis õpetajaks. Huvitub kõigest tervislikust. Käib trennis, sööb korralikult jne. Aga koristada vms absouluutselt ei oska, kõige räpasem meie majas. Ära hellitatud, pole eriline pidutseja ka. Samas on jube lobamokk, ei jõua ära kuulatagi. Väga uudishimulik ja otsekohene on kah. Koos selle geitüübiga vesteldes rääkis meile, et tal oli lesbisuhe paar kuud, aga ta tüdruk jättis ta maha, sest suhe läks liiga tõsiseks.
 Ning kaks inglise piffi on veel. Käivad ka samas kohas tööl, kus mina. Joovad iga õhtu veinist täis ennast, roomavad mööda maja ringi, oksendavad ja magavad kus jumal juhatab jne. Näevad sellised tänavatolgused välja pealekauba.

 No lisaks on terve hunnik inimesi kõrvalmajas. Meil siin kaks elumaja hosteliks muudetud.. Aga nendest ma midagi erilist rääkida ei oska, kui siis seda, et 2 eesti kutti on. Aga noh, meeldivad majakaaslased on mul, eksole!?

Kommentaare ei ole: