laupäev, 2. aprill 2011

Teenage dream!

 Nii, taaskord tahan teie tähelepanu, küll ma olen ahneks läinud :).

 Ärkasin täna kella 11 ajal ja seejärel otsustasin niisama linnapeale tuiama minna. Bäkkeri teine eestlane, Janno, ühines ka. Käisime jalutasime, astusime paari poodi sisse ja tuiasime niisama. Seejäral läksime toidupoodi ja ma ostsin omale puuviljasalati jaoks vajalikku.
 Tagasi tulles nautisin õues päikese käes oma hommikumüslit ja kohvi. Üle pika aja sai taas päevitada, sest ilm polnud liiga palav.
 Edasine päev mööduski taas niisama päikese käes ja voodis lebotades. Eile tuli siia mingi kamp pubekaid, kes siis terve öö pidu panid ja nüüd päeval vanade olijatega õues olid. Kõik nad olid purjus ja kui tuli välja, et vanust 17-20 ei jõudnud mitmed ära imestada, et mina sama vana olen aga nii teistsugune. Uhke tunne oli, aga samas tundsin end nii vanana, sai isegi nooruses nii lällatud nagu need pubekad, aga pole seda nii ammu teinud.
 Igatahes pubekad rääkisid, et kuskil pargis on mingi hip-hop artist kontserti andmas. Otsustasime selle eestlase ja ühe mu toakaaslasega, et lähme ka. Mis siin bäkkeris ikka paremat teha on. Alguseni oli paar tundi aega, niiet ma sain veel tsillida ja oma puuviljasalatit süüa.
 Kontserdi pilet oli $5, mis siis mingi 55 eeku. Sissepääsu vanusepiirang oli 12-25. Rahvast oli üsna vähe, vb mingi 100-150. 90% tüdrukutest kandis megalühikesi teksapükse, nagu mingi 80-90.ndad. See siin mingi ilge mood, võidab vist see, kellel kõige rohkem tsellukat kintsudel on, jammi.
 Igatahes istusime seal murul mingi tunnike ja kuna see midagi erilist polnud ning väljas läks juba päris külmaks, otsustasime jalga lasta. Väikene vaheldus igapäevaelule oli, aga no mitte midagi erakorralist.

 Tänagi sain kõne politseist ja läksin peale kontserti teisele katsele. Seekord oli jaoskonna uks suletud ja kella vajutades sain kohe ühe politseiniku tähelepanu. Siiski pidin ma vähemalt 15min istuma ja ootama, kuni too suutis minu uurija Kathi üles leida. Tunnistuse andmine oli samasugune nagu eestis. Vaatamata sellele, et juhtum oli mingi üle 2 kuu tagasi, küsiti, kas mäletan kumma käega abo mu töökaaslast lõi. No halloo, ma olin mingi 25m kaugusel baarileti taga ja kaklus oli õues. Kindlasti ma mäletan, mis käega ta lõi..

 Ah aitab kah, nüüd istun taaskord telku ees ja üritan mitte liiga vara magama minna. Pilte tegin ka, aga telefon on toas ja ma ei viitsi seda praegu võtma minna, sorry mates.

1 kommentaar:

Annabel ütles ...

Või et teie istute murul....:O
Tundub kui udujutt mida sa räägid:D

Aga seda pilti tahaks jah veel näha mida telefonis näitasid:D:D