kolmapäev, 7. september 2011

Põnev linnaelu.

Tervitused!

 Nädalavahetus oli üsna tore. Laupäev möödus kodus aega parajaks tehes. Õhtul tuli kutt siia, vedelesime veits niisama netis ja siis läksime linna. Saime ühe vana tuttavaga, Kalgoorliest kokku. Istusime selle tüübi juures mõnda aega. Ta korter asub kesklinnas, mingi 14. korrusel. Linnavaade oli päris mahe, pean tunnistama!
 Kesköö paiku läksime kutiga linna jalutuskäigule. Öine Melbourne on ikka miljon korda ilusam kui päevane. Me jalutasime siis linna läbiva jõe ääres. Igal täistunnil on seal mingid tuletornid ka, kust leeke välja lastakse. (Issand kui raske kirjeldada neid!). Igatahes no romantika missugune!
 Tagasiteel pidin mina tema auto-tanki juhtima, sest kutt selle vana tuttava juures võttis paar koksi. Alguses oli ikka kohutav! Nagu oleks esimest korda autoroolis. Kesklinn, manuaalkast 4 veoline (mul automaat ju siin!) ja suur tank! Esimesed 15min lihtsalt värisesin seal roolis. Edasi läks aina kergemaks ja lõpuks oli juba üsna OK. Auto on mingi nissan patrol, kui kellelegi midagi ütleb :D. Igatahes väga jube oli!

 Pühapäev oli tüüpiline lazy day. Mitte midagi ei teinud. Esmaspäev ja teisipäev täpselt samasugused. Ja oi, täna, kolmapäev ei erine ka eriti.

 Tööd mul hetkel pole, aga mõte on lõpuks töötama hakata. Ma lähen lihtsalt lolliks siin kodus mitte midagi tehes! Mu päeva sisukaimad tipp-hetked on olnud jooksmas käimised ja kokkamised. Lisaks olen sirvinud ja lugenud kümneid ajakirju. Võtsin oma hispaania keele õpikud ka välja, aga no nendeni pole veel jõudnud, oh kui laisk..

 Väike kokablogi ka. Täna hommikusöögiks sõin maasikaid, jamm! Lõuna-õhtusöögiks praadisin köögiviljad + tofu. Oijumal kui hea! Nooremana ma ei mõistnud kuidas inimesed suudavad mingeid köögivilju sisse ajada, aga nüüd ma ainult neid süüa võikski!
 Tofust siis nii palju, et ma ostsin mingit magus-chilli kastmes valmis tofu. Vaja ainult soojaks ajada. Tofuga täpselt sama lugu. Kunagi tundus see kuidagi nii teiselt planeedilt ulme asi, aga tegelikult pole viga midagi. Üsna selline maitsetu, kana moodi tekstuuriga (100% taimne!!!!!), palju proteiini jms jama. Chilli kaste andis maitset kõvasti juurde ja muutis üliheaks!














Kommentaare ei ole: