esmaspäev, 17. oktoober 2011

Siin ja seal sai käidud!

 Nii, mis ma vahepeal teinud olen siis?

 Reede oli üks megakiire päev. Hommikul läksin linna kahele tööintervjuule,
edasi käisin oma nädalavahetuse töökohas palgal järgi. Seejärel sai kuidagi läbi linna oma maha surnud auto juurde ekseldud, sealt edasi turule, et kruvikeeraja osta. Peale seda taas auto juurde, et numbrimärgid maha kruttida, seejärel taas linna, et need kohalikku ARKi ära viia. Peale seda uuesti auto juurde, et sellele hüvasti musi anda.
 Seesamune reedene algas mul kell 6.45 hommikul. Uksest välja läksin 8.00 ja tagasi jõudsin mingi 17.45. Terve päev seiklesin ringi, ilgelt palav oli! Kokku sõitsin 4x bussiga, 3x rongiga ja 2x trammiga. Jalutada sain ka vähemalt 6-7km. Kõva seiklus, peaks mainima!




 Kodu ja selle ümbrust sai pildistamas käidud.








 Rongiga sai linna sõidetud ja seal veel pilte tehtud.








 Eesti poistega sai kokku saadud ja kultuuri vaatamas käidud.






 Muidu tööga on ikka sama halvad lood. Pakkumisi nagu on, aga palgad siinpool aussi läänega võrreldes ikka nutused. Homme mingi proovipäev kuskil, ehk tuleb sealt midagi ilusamat. Ei tea.
 Väike idee on läände tagasi minna. Läheks nädalaks Sydneysse ja sealt tagasi Perthi. Natuke hirmutav on mõelda, et tegelikult on juba pool oktoobrit läbi. Kui ma mais eestis tahaks olla, on mul 1,2,3..7 kuud aega ainult. Täpselt pool sellest, mis ma praeguseks siin olnud olen. NII VÄHE JU!

Seiklusi ja maaelu tahaks! Linnast üsna kopp ees, maalaps olen..

(Oh kui mõnusasti neid pilte bloggeris vaadata saab nüüd, palju tsillim kui see facebooki uuendus!)

Kommentaare ei ole: