esmaspäev, 13. juuni 2011

Long weekend aka pikk nädalavahetus.

 Nii igav on! Samas ei viitsi midagi teha ka, niiet otsustasin blogi kirjutada.

 See nädal on kuidagi imelik olnud. Tööl esmaspäeval öeldi, et saab taas olema kiire nädal, mis tähendab siis 10 tunniseid tööpäevi. Nii palju siis sellest, iga päev saime 2-3h varem lahti kui tavaliselt. KUID reedel pidime siiski täispika päeva töötama. Aitäh!
 Muidu tööst veel nii palju, et kuna minul auto on, pidime minu hostelitsikiga neljapäeval teistest kauemaks tööle jääma. NING pidime ka laupäeval pool päeva töötama.

 Reedel hakkasid kõik pidu panema ja meie hostelitsikiga ei suutnud vastu panna. Plaanisime paar koksi juua ja mõneks tunniks teistega väljagi minna. AGA lõpetasime alles 3 hommikul. Kell 7 pidime tööl olema. Mina olin hommikul enam vähem konditsioonis aga see hostelitsikk ei mäleta näiteks, et ta teel tööle autos laetulega mängis.
 Laupäeval peale tööd magasime paar tunnikest ja alustasime taas pidutsemist. Seekord oli mõte lihtsalt hostelis paar jooki juua, aga taas läksime välja ja pidu kestis varahommikuni.
 Pühapäeval olin mina täiesti laip. Küllap olen mina veel liiga noor, sest teised, minust vanemad, läksid ka PÜHAPÄEVA õhtul välja.

 Nagu ma vist varemgi maininud olen, on austraalia inimesed veidrad. Näiteks täna tähistatakse siin Inglise kuninganna sünnipäeva. See tähendab, et kõigil on töölt vaba päev, ehk siis public holiday. Muideks pole kuningannal tegelikult isegi mitte sünnipäev täna. Ma ei ole siiani aru saanud, miks nad seda siin nüüd tähistavad siis..

 Muidu hmm, eesti igatsus on ikka nii suur noh.. Tahaks niiiii väga tagasi oma inimeste juurde tulla, aga ma ei ole veel piisavalt austraaliat näinud.. Eks üritan ära kannatada..

 Meie hosteli kass tõi täna öösel oma pojad õuediivani peale.. Kokku on siis 5tk, meganunnud. Mulle küll ei meeldi, kuidas see süsteem siin nende kassidega käib, aga mis ma ikka teha saan..

 Eile öösel oli nii külm, et hommikuks olid meie toast kaks inimest suurde tuppa soojendi ette magama roninud. Kuna hostelimutt ei usu, et meil külm on ja väidab, et soojendit tuppa ei saa, sest ta peab mingeid regulatsioone täitma, otsustasime ise salaja soojendi osta. Ehk täna saab normaalselt magada siis!

 Okei, pooltunnike sai sisustatud. Nüüd pean uut tegevust otsima hakkama, adios amigos!


 PS. Kõigile, kellel facebooki pole, paar pilti kah.

Prantslane Kevin õnnelikult minu segi pekstud voodis.








Prantslane Anthony sama õnnelikult minu segi pekstud voodis.










Tervitustega eestlastelt, inglastelt, iirlastelt, austraallastelt ja mehhiklaselt!

Kommentaare ei ole: