neljapäev, 20. jaanuar 2011

I love Australia!

 Hola mi amores!

 Mul on kõik nii hästi hakanud minema, tänud kõigile, kes mulle kaasa elasid kui mul mingi ebaõnne periood oli, nii armas teist :)!

 Kõigepealt räägin teile kaks lugu, mis mind tõsiselt üllatama panid, kui nii võib öelda. Esiteks toimus meil bäkkeris vargus. Teise siin elava eestlase töösaapad varastati tema toast ära. Tüüp kahtlustas loomulikult oma toakaaslasi, sest neil ju parim ligipääs toas olevatele asjadele. Sai siis tüübid läbi otsitud ja saapad leitigi tema toakaaslasest ADVOKAADI autost. Vot sulle siis õigust! Advokaadihärra räägib, et võttis "kogemata", aga no loll on see, kes vabandust ei leia.
 Teine lugu juhtus tööl. Teenindasin ühte klienti ja tüüp siis küsis: "Sa pole austraaliast eks?". Ütlesin, et ei ole. Seepeale tahtis ta mu aktsendi järgi arvata, kust ma pärit olen. Ma ütlesin, et see tal ei õnnestu, sest see koht on päris tundmatu. Seepeale küsis ta :"Estonia?". Mul jäi üllatusest suu lahti. Ta ütles, et ta on palju reisinud ja ta sugulased adopteerisid Eestist lapse, kellel on samasugune aktsent nagu mul. Tüüp ise pärit Ameerikast ja on isegi mõelnud Eesti ülikooli minna. Küsis mult, kuidas eestlased teistesse rahvustesse suhtuvad jne. How cool is that?!

 Lubadest nii palju, et sain aukonsulilt sertifikaadi kätte. 15min pärast olin juba aussi ARKis ja sain teada, et sellest dokumendist piisab, et aussi load saada! Pean ainult teooria ja sõidutesti tegema ja siis ongi olemas! Teooria teen loodetavasti homme, sõiduga läheb paar nädalat aega :).

 Tööl oli nüüd 3 öist vahetust järjest. Iga korraga meeldib aina rohkem. Uue unrežiimi olen juba enam-vähem välja mõelnud ja nüüd on kõige hullem hommikune koristamine, eriti kui kellegil on väga paha olla olnud. Aga no nalja saab palju. Üldiselt töötan paljude iirlastega ja no ma jumaldan nende aktsenti! Nii lahe, õnneks hakkab kergelt külge ka. Mõned kliendid isegi küsivad, et mis sa oled ka Iirimaalt w?!

 Tervis hakkab ka paremaks minema. Olemine on hea. Päevad ei möödu enam oma toas vedeledes vaid ikka seltskonnas. Kõik on täitsa chill :).



PS. Ma siin haudun ühte masterplaani oma edasiste kuude jaoks. Aga sellest ma teile ei räägi enne, kui see täide läheb. Oi te kukuksite üllatusest pikali!

Õhtu Montey's.
Hommik Montey's.




















Cheers,
Yours sincerely,
Veronika.

3 kommentaari:

Nännu ütles ...

Seda oli mõnus lugeda!
Mul on nii hea meel, et Sul paremini läheb :)
Ootan huviga idee teostust!

Lase edasi, have fun!

Hugs

Anette ütles ...

Siis on ju vägev! :D
Yeah, it is cool ;)
Ei jõua su masterplaani ära oodata :D

eksitus ütles ...

Sau Vero!
Sina mind ei tea ja ei tea mina sind....
...kui siis ehk läbi sumedate hiiumaa suveööde....
aga jah, sinu blogi on mega hea lugeda... võrreldes mõningate laiskloomadega, kelledega koos sa sinna sõitsid, kus praegu oled... :)
Mina igatahes elan teile kõigile siit libedast Eestist kaasa! - Keijo