esmaspäev, 22. november 2010

Kalgoorlies lõksus.

Mäletate, ma viimane kord ei suutnud otsustada, kas jääda siia, või minna Perthi tagasi? Igatahes järgmisel hommikul olin kindel, et lähen Perthi. AGA hommikusöögi ajal tuli bäkkerimuti ja pakkus välja, et kui ma aitan tal paar tundi päevas koristada/voodeid teha jne, võin siin tasuta elada, kuni lõpuks töö leian. Super ju, mõlemad olime õnnelikud!

Laupäeval otsustasin lõpuks rohkematega suhtlema hakata. Istusime basseiniääres, hiljem sai ka paar siidrit joodud. Avastasin, et mina polegi kõige noorem siin. Nimelt üks kutt Uus-Meremaalt on minust paar kuud hiljem sündinud! Edasise õhtu veetsimegi pm temaga juttu rääkides ja käisime korra pubis piljarditki mängimas.
PS. Tasub vist veel mainida, et eelmise naistemees-eestlase asemele tuli uus Maarjamaa-poiss Taavi. Eestlased on ikka väga levinud tõug siinmaal!

Pühapäeva hommikul rääkis Taavi, et kaevandusse toimub tasuta ekskursioon. Egas midagi, minek! Meiega ühinesid veel sakslane, hollandlane ja sri lankalane. Päris lahe oli sellise kirju grupiga ringi tuiata. Esimese asjana broneerisime bussis istekohad, seejärel oli tunnike veel vaba aega, mille veetsime pühapäevasel turul.

Jõulukaunistused keset kõrbe on tobedad!
Sri lankakas on alati nii õnnelik!

Peale jalutuskäiku saigi bussi istudus ja kaevandusse ekskursioonile sõidetud. Alguses saime nautida vaadet, sellele suurele augule. Peale seda sõidutati meid natuke ringi. Kõige ägedam oli see, et avanes võimalus näha neid hiigelmasinaid päris lähedalt!

Mu hollandi prints!
See liiklusmärk on jumala normaalsuuruses!

Kel huvi, saab siit infot selle kaevanduse  masinate hindade/suuruste/arvu jne kohta!

Igatahes reisuke oli tore, loomulikult oleks võinud ju rohkem peatusi teha ja kaevandamist näidata, aga mida sa tasuta ikka saada tahad?!

Täna, Esmaspäeval, pidin siis paari töö kohta infot saama. Ootasin tükk aega, helistasin lõpuks isegi, aga vastu ei võetud. Lõunapaiku sain pakkumise kuskile pärapõrgusse nimega Ora Banda. Kohe peale seda helistati lõpuks The Job Shopist ja öeldi, et hiljemalt homme selgub, kas saan Northami või Margaret Riverisse. Egas midagi, peab veel ühe päeva ootama! Vastik-vastik-vastik, ei meeldi mulle see ootamine!

(Eino tore, nüüd üritan blogida ja see hollandi prints räägib mulle oma kanepikookidest ja kuidas ta tahab enne surma kosmosesse Richard Bransoniga reisida. Räme fantaasiarikas lobamokk.)

Puudel! Eilsed uued tulijad näitasid oma oskusi!
Sri Lankakas räägib see-eest aga päris huvitavaid jutte. Kurat see blogi juba päris pikk, aga no ta kaks päris head nalja rääkinud.
Üks oli siis tema kooliajast. Nimelt poisteklass, tagapingis pätid nagu ikka. Mingisuguse eksami ajal oli üks kutt teeselnud, et ta taskus on spiku. Õps oli lõpuks käskinud spiku taskust välja võtta, aga see ei võtnud. Lõpuks pidi õps ise kutile käe taskusse toppima, aga kutt oli tasku põhja ära lõiganud ja alukaid ei kandnud. Kutt hoidis õpsi kätt kinni ja ei lasknud tükk aega lahti. Kutt saadeti dire juurde ja õps lahkus koolist. Vot siis!
Teine oli sellest, kuidas ta kooliteel kellegi ahv puu külge seotud oli. Ahv nuias möödakäijatelt süüa, mu toakaaslane võttis mingisuguse apelsini-taolise puuvilja, sõi sisu ära, pani kivi asemele ja andis ahvile. Ahv avas oma toidu, nägi kivi, läks närvi ja virutas sellega järgmisele möödakäijale.

Appi, ma ei suuda rohkem blogida, see hollandlane ei jää vait lithsalt. Nüüd tahab, et ma tema ja ta tüdrukuga koos hiinasse läheks, no eks ikka jah!

Igatahes nalja saab siin kõvasti ja tõesti tore bäkker on, ei tahagi nagu lahkuda enam :D!

Haa, nüüd Hollandlane küsis, miks ma ei suhtle temaga eriti. Ütlesin, et kirjutan blogi, sellest mis ta mulle räägib. Tüüp läks näost punaseks!

Anette ütles ...

hahha :D äge seltskond koos seal

Unknown ütles ...

hea seegi,et sul igav ei oleks:D