laupäev, 20. november 2010

Kalgoorlie

Ma ei tea, kas see on palavusest, või olen ma natuke külma saanud (väga loogiline), aga viimased kaks päeva on olek kuidagi väga uimane olnud. Eks ma olen üritanud end natuke ikka tagant utsitada, sest mitu korda elus ma ikka Austraalia kullalinna satun, eh?
Eile sai siis "must do" kaevanduse vaateplatvormil ära käidud. Täiesti üllatav, et sinna sissepääs tasuta on, lahe! Vaade oli üsna võimas. Auk on siis umbes 500m sügavune. Tavalised sõiduautod paistsid sipelgatena ja kuigi ma üritasin inimesi näha, siis see mul ei õnnestunud.





Pildilt see sügavus kahjuks välja ei paista, aga nende kahe auto rattad on umbes sama kõrged kui täiskasvanud inimene. Crazy, heh?!








Lõunapaiku bäkkerisse tagasi jõudes ja järgmise öö eest maksma hakates, küsis bäkkerimuti mult, et ega ma tööd ei otsi. Rääkisin oma loo lühidalt ära ja ta lubas paar kõnet teha ja uurida, ega ta tuttavad juhuslikult uusi töötajaid ei otsi. Käisin isegi ühes baaris kohapeal, aga kahjuks/õnneks olin ÜHE PÄEVA hiljaks jäänud, sest just eelmisel õhtul olid nad kolm uut töötajat palganud.




Mu kallis autoke ja koduke. Pildilt paistab koduke päris urgas, aga tegelikult on jumala ilusad ruumid ja mõnus bassein, kuhu ma isegi varbaid veel toppinud pole.







 
Õhtul sadas lampi tuppa sisse mingi tüüp ja hakkas omaette toimetama. Vaatasin teda kortsus kulmuga tükk aega enne, kui ta mind tervitas ja end tutvustas. Peale seda hüppas kohe minu voodisse ja kukkus jutustama. Oli siis mingi prantsuse kutt, kes teist aastat siin ringi reisinud. Näitas mulle kaardilt, kus ta käinud on: risti-rästi kõik kohad läbi pm!! Minu väike ring on naljanumber selle kõrval.. Oeh, kui kade ma olin..

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tänane päev on veel uimasem olnud. Hommikul valutas isegi pea. Sada häda ikka!
Suurim saavutus oli väike jalutuskäik. Kuumus on siin täiesti tappev! Paljajalu õues käia ei saa, järgi proovitud! Aborigeene on ka päris palju ja kõik on ühte nägu minuarust. Hängivad siin tervete peredega ringi. Lootsin täna neist mõnda pilti ka saada, aga nagu ikka, siis kui midagi vaja on, seda pole.



KFC on siis pop rämpstoidu koht. Aga mulle meeldisid need palmid!
Teisel pildl on siis mingisugune monument selle mehe auks, kes siin kunagi kulla leidis.


Mis siis veel põnevat? Terve ülejäänud päeva olen pm töökuulutusi taga ajanud ja googlest uusi tööportaale püüdnud leida. Päris mitme kohaga olen isegi ühendust võtnud, aga nüüd pean mõndadest vastuseid ootama. Kõige nõmedam ongi see, et nüüd nädalavahetus ja vastustest võin arvatavasti ainult unistada.
Täna õhtul peaks välja mõtlema, kas oodata siin või suunduda Perthi. Paar tundi tagasi olin jumala kindel, et lähen Perthi, aga nüüd mõtlen, et seal niigi palju oldud, kulutan oma viimased sendid parem siin.






 On ka siin ilusaid ja mitte nii ilusaid tänavaid.










Bäkkeri seltskond on ka päris kirju. Prantslane läks täna ära, nüüd jagan tuba hollandi, sri lanka ja EESTI kutiga. Kõik on sellised väga erinevad ja huvitavad isiksused.
*Prantslane oli paras hipi, seda nii välimuselt kui ka olemiselt.
*Hollandlane on hull unistaja ning näeb oma blondide lokkide ja siniste silmadega välja nagu keskaegne prints. Eriti kui ta oma liibukaid kannab!
*Sri lankakas on mustanahaline ja tundub selline hästi hella hingega ja alandlik.
*Eesti kutt tundub selline musklis naistemees (ohjumal, kui ta nüüd seda kunagi lugema peaks sattuma :D).
Need on mu toakaaslased siis, eks siin bäkkeris ole teisigi eredaid kujusid, aga kuna ma väga nendega suhelnud pole, siis ei oska midagi erilist öelda.


PS. Kas nüüd on piisavalt pilte postitustes :D?

Kommentaare ei ole: