neljapäev, 25. november 2010

Ikka veel Kalgoorlie!

Ma müüsin oma hinge kuradile!! Ausalt no, see bäkkerimuti on nagu mu vanaisa, tööd ei saa kunagi otsa! Eile orjasin terve päeva. Õhtupoolikul hiilisin korra välja, et siis rahus linnapeal tuiata. Tagasi tulles kuulsin teistelt, et bäkkerimuti oli mind jälle taga otsinud. Õnneks ta on selline, et kui mind kohe ei leia, teeb asjad ise ära. JEE!
Ülejäänud õhtu veetsin teleka ees filme vahtides. Päris lahe, nüüd lõpuks olen ma ainus eestlane siin, saab taas inglise keeles suhelda! Mõnus tsill oli, magama sain alles 2-3 aeg.

Täna hommikul oli tunne, et nüüd pakin asjad ja lähen kuskile. Sellest töö vastuse ootamisest ilgelt kopp ees.
Siiski suutis bäkkerimuti mulle kohe hommikul turja karata ja uusi ülesandeid andma hakata. Niisiis asusingi toimetama. Õnneks ei pea ma enam vannitube küürima, vaid voodeid tegema. Kui ma lõpuks oma 14 voodit tehtud sain ja paar tuba tolmuimejaga puhtaks olin küürinud, oli kell juba 4-5.
Seekord ma siiski ei kurda, aeg lendas ja nalja sai palju. Pidin mööda tube ringi jooksma ja siis sain hästi palju ka sellistega suhelda, kellega muidu ainult viisakusväljendeid vahetanud.

PS!! Lõbuks sain töö kohta e-maili, pean vestlusele minema. Reedel lahkun siis Kalgoorliest. (Tegelikult see lause ei sobi siia, aga ma pean selle enne järgmisi lõike siiski ära mainima. Liiga kaua juba seda blogi kirjutanud ka, ei jõua enam mingit head lahendust välja mõelda)

Okei, niisiis, lubasin aus olla.. Kõige ägedam oli tänane siiski selle Uus-Meremaa kuti pärast, kellega siin paar päeva tagasi piljardit mängimas sai käidud. Ta on selline kergelt flirtija tüüpi ja kuna ma olin täna eriliselt energiline ja heas tujus, läksin ma selle mänguga kaasa.
Terve päeva käitusime nagu pubekad. Iga kord, kui üksteisest mööda käisime vms, togisime-torkisime jne. Mingist hetkest hakkasime SMSe ka saatma. Need olid ka loomulikult sellised flirtivalt mängulised vms. (Kohe saab 100smsi täis!)
Samas see kõik oli/ongi meil lihtsalt meelelahutus. (Kurat, kui nõme on avalikult nii kirjutada :D). Igatahes mina lähen kahe päeva pärast minema, tema 19 päeva pärast tagasi koju. Pealegi pole ta väga minu tüüpi kah.
Eks loomulikult kerge vastastikune sümpaatia on, muidu sellist mängu ei mängiks ju :)!
Igatahes õhtul kadus ta ära ja mina hakkasin hoopis ühe saksa kutiga jutustama ja piljardit mängima :)!

Seda juttu kirjutasin ma nüüd üle tunni aja ja ikka pole absoluutselt rahul, õudne! Võib-olla ei peaks sellistest asjadest üldse nii täpselt kirjutama, aga vahet pole, ma nii kui nii juba nagu avatud raamat :D!






Mõttetu pilt, aga see on ainus, mis mul teile täna pakkuda on! Tipphetkedel on selles ruumis 10-15 inimest (kokku bäkkeris umbes 30 ringis vast). Peale blogimist peakski minema ja vaatama, mis tüübid teevad!










PS. Kui ma see kuu nüüd iga päev midagi kirjutan, tuleb jälle 17 postitust per month!

2 kommentaari:

Taavi Nuum ütles ...

Mina kohtusin selle b2kersis mutiga linnast saabudes. algul vaatasin et see ka mingi kuldsetes kuuekymnendates b2kkb2kker, aga siis hakkas ilgelt soiguma miks ma pole v2lja tsekkinud hommikul. J2rgmise tunni aja jooksul suutis ta minus tekitada rohkem negatiivseid emotsioone, kui kogu raffas eelneva kuu jooksul. Lahkudes ma mitte ei vaadanud enam tagasigi.
Huh,

Veronika ütles ...

Tõesti, huh. Ma lugesin su kommentaari 10x läbi ja ikka jäi segaseks, millal sa kohtusid temaga :D. Enivei pondile sain pihta.
Eks ta tundus kuttidega natuke kurjem vms. Minul üks päev viskas ta ka räigelt üle, aga edasi oli jälle hea!

Vero.