esmaspäev, 6. detsember 2010

Northam, iga algus on raske!

 Oeh, jällegi pole pikalt bloginud. Seekord pole lihtsalt suutnud end kätte võtta, sest kogu aeg on mingid jamad. Lootsin, et eile-täna saavad mõned neist lahenduse, aga noh jah, õnn on mind totaalselt maha jätnud! Egas midagi, üritan teile mingi ülevaate oma uuest elust-tööst anda.
 Töötan siis taaskord baaris. Erinevalt Bolgarti-
Tööl.
aegadest seisneb siin peamine ülesanne hoopis TABga toimetamises. Mis see on? Sportsbetting, ehk siis peamiselt hobuste- ja koertevõiduajamistele panustamine. Minu ülesanne on siis klientidelt raha vastu võtmine ja võidu korral selle välja jagamine. TAB arvutitega töötamine iseenesest keeruline pole, aga pingeline küll.
 Mõned inimesed mängivad siin päris suurte summadega ja kujutate vast isegi ette, kui õnnelikud nad on, kui paarituhandesed piletid kasututeks osutuvad. Osad karjuvad ja sõimavad päris kõvasti, kui näevad, et võidusõidu ajal nende hobune teistest maha jääb vms. Jumal tänatud, et ausside viha eestlaste omaga võrreldagi ei anna!
 Kolmandal päeval suutsin juba käki ka kokku keerata. Nimelt tahtis üks tsikk, et ma tema piletid tühistaks. Kogemata sattus tema piletite hulka ka ühe mehe oma, mille ma siis samuti tühistasin. Nagu juba mainisin, õnn on mind maha jätnud, ehk siis loomulikult pidi selle mehe tühistatud pilet võidupiletiks osutuma. Kujutage ise ette, kui vihane see tüüp oli, sest kaotas tänu sellele eesti rahas paartuhat krooni. Õnneks väga suurt jama minul sellest ei tulnud, sest no ma ju veel algaja ja ise ta toppis selle pileti tsiki omade hulka!
 Õiget baaritööd on õnneks ka. Seda meeldib mulle palju rohkem teha! Kõige suurem võimalik viga on lihtsalt vale joogi andmine, aga see on täiesti "no worries" pisiasi. Seda mul enam väga õnneks ei juhtu, sest aussi joogisordid juba üsna selged! Okei, ainult oma käe suutsin veriseks teha. Nimelt on siin õlled üldjuhul keeratavate korkidega ja ma siis üritasingi jupp aega Coronalt korki pealt keerata, kuni lõpuks üks ütles, et kulla tüdruk, see pole keeratav!
 Mis siis veel.. Tööst nii palju, et seekord ei pea ma üksi letitaga passima. Siiani on alati keegi teine veel olnud. See on päris hea, sest alati kui mingi küsimus tekib, saab kohe teiselt küsida. Töökaaslasi on mitu, enamus tüdrukud ja üks kutt. Tüdrukutega on see jama, et nad kohalikele kõik tuttavad ja siis olen mina see uus erak. Kutiga on lõbusam ja lihtsam, aga tüüp ise on üsna imelik. Aga pole viga, kannatab ära!

 Vabal ajal olen niisama jooksmas ja jalutamas käinud. Naabertoa kutt kogub filme, niiet eilne päev oli nendega sisustatud. Vaatasin ära "Fatal Beauty", "Taken" (mis päris hea muide!), "Pride and Glory" (ka üsna hea) ja "The Bourne Ultimatum".

 Öösiti väga magada ei saa. Seinad oleks justkui paberist, naabrid vahivad poole ööni telekat, väljas abod lärmavad purjus peaga. Hommikuti kell 6-7 hakkavad suured autod mööda sõitma, naabrid taas telekat vahtima jne.

 Hästi paljud on järsku küsima hakanud, millal eestisse tulen. No see sõltub mitmest asjaolust.
Esialgne plaan oli hiljemalt juuniks tagasi tulla, et siis eestis suve nautida. Aga kui nüüd mõelda, siis ma peaks idee poolest siin Northamis 3 kuud olema, st siis veebruari lõpuni. Peale seda on mul vaja kindlasti teha 3 kuud farmitööd. Märts-aprill-mai JUHUL, kui saan kohe farmi. Aga see võib aega võtta + võib vahepeal olla vajadus farme vahetada. Ehk siis võib juhtuda, et enne suve lõppu ma oma farmikaid tehtud ei saa.
 Samas sügiseks eestisse väga ei kipu.. Niiet kui siis pole kindel otse ülikooli minek, jään arvatavasti mõneks ajaks veel siia. Äkki järgmiste jõuludeni? Või uue suveni? Ei tea - ei tea.
 SAMAS on mul praegu väga suured jamad oma kahe "lapsega" eestis. Kui need kuidagi lahendatud ei saa, pean ehk esimesel võimalusel korra/jäädavalt tagasi tulema. Täna vaatasin muideks juba huvi pärast lennupiletide hindu. Aga ma siiski loodan veel, et nii kaugele asjad ei lähe!

Mu ilus korras tuba.

Vaade rõdult.














Maja taga jõeääres.



Ikka samasugune.

3 kommentaari:

Taavi Nuum ütles ...

Lase oma hobused austraaliasse saata.
Minu eelmine farmer ostis endale inglismaalt hobuse, mille eest maksis 30 000 AUD-i, austraaliasse lennutamine maksis 40 000 AUD-i, nyyd on hobuse v22rtuseks 70 000 AUD-i

Vero. ütles ...

40 000? Oi, enam ma ei mõtle kunagi selle peale, et jään aussi elama ja oma tibu siia lennutan :D...

Anonüümne ütles ...

haha, mul oli Coronaga sama asi :D

Anette