laupäev, 11. detsember 2010

Elu kui seebiooper + ilm.

 Commercial hotel on justkui omaette küla Northamis. Lisaks sellele, et kliendid on päevast-päeva üldiselt samad, peatuvad pikemalt siin hotellis päris mitmed. Minu toanaabriteks on siis Michael ja Darren (mitte Bolgarti oma loomulikult). Michael töötab ka mõnikord hotellis, aitab siin erinevate meestetöödega vms. Darren on see tüüp, kes mulle filme laenutab.
 Igatahes, vähe sellest, et tööl kliendid küsivad, kas ma oma töökaaslase Alexiga olen paar, kuulsin täna, et mu kallid naabrid arvavad, nagu mina oleksin eile Alexi juures ööbinud. Ma ei tea, kas nad on kurdid ja pimedad, või mis. Kohe kindlasti olin ma eile õhtul kodus, kuulasin veel tükk aega muusikat enne kui magama läksin!
 See polnud muidugi esimene "kuulujutt" siin hotellis. Täiesti jube kohe, kuidas alati kõik kõigest teavad ja tihtipeale ringiga mingid imejutud tagasi jõuavad. Samas noh, mind ei ärrita see absoluutselt, üsna ükskõik. Küllap on kostiveres elamine selles mõttes kasuks tulnud!

Abode famiilja. (netist)
 Täna suutsin kaks aborigeeni endasse armuma panna. Loomulikult olid nemad need natuke "tsiviliseeritud" aborigeenid, mitte tavalised tänavajotad. Siiski, abo on abo ja sellist endale meheks küll ei tahaks! Noorem oli muidu abo kohta päris kena.. Vaatas mind seal maia nöoga ja häälitses/vilistas iga kord, kui temast mööda jalutasin. Vanem käis mulle terve õhtu ajudele. Kutsus mind kogu aeg enda juurde, uuris mu boyfriendide kohta, tahtis peale tööd jooke välja teha jne. Ma olen nii meelitatud, et ma abodele peale lähen, jee! Peaks vist ühega abielluma ja saangi aussi permanent viisa, elu kui lill!

 Ilmast midagi erilist rääkida küll ei oska, aga vaja teid seal lumevangis kadedaks ajada ju!
 Sooja enam väga palju polegi, vahepeal oli mingi 30-40 kraadi periood, nüüd päeval umbes 25 vms. Õhtud on natuke jahedamad, pusa/jops peab ikka seljas olema. Üldiselt on iga päev nagu eesti ilusaim suvepäev.
 Eile õhtul oli meil ka torm vist. Tuul tundus üsna kõva, rõdul kolises mingi asjandus päris hullusti. Magama jäädes oli eesti novembrikuise tormi tunne.
 Vihma ükspäev kergelt sadas. Tükk aega võttis, et aru saada, kas ikka sajab või kujutan ette. Paras udukas oli. Ma pole kindel, kas mäletan õigesti, aga vist oli tegelikult üks öö normaalne vihm ka.. Pead ei anna!
 Valgeks läheb hommikuti päris vara. Kui mina ärkan, on päike ammu kõrgel. Autos elamise ajast mäletan, et kuskil 4-5aeg hakkas vaikselt valgemaks minema. Pimenema hakkab õhtuti 7-8 aeg. Selles osas on nagu eesti kevade lõpp, päev läheb aina pikemaks!

Cheers, tänan tähelepanu eest!


Kommentaare ei ole: