pühapäev, 12. detsember 2010

Jälle metsas!

 Kõigepealt, õues oli päeval vähemalt 30 kraadi sooja JA MINA OLEN HAIGE! Või noh, mitte just täiesti. Kurk hakkas eile õhtul nii valutama, et magama ei saanud tükk aega jääda. Lisaks on hääl kergelt ära ja õrn nohu kah. Kuidas on võimalik sellise ilmaga lampi külma saada?! Praegugi nii uimane olla.
 Täna olin tööl esimest päeva täiesti üksi. Närv oli hullult sees, sest pidin kõigega ise hakkama saama. Õnneks läks kõik ilusti (dippi sain ~160eeku), kuni hetkeni, mil oli vaja baar sulgeda ja boss mulle appi tuli.
 Juttu alustati sellega, et üks mu kaastöötaja pidi lahkuma, aga otsustas jääda. Lisaks täpselt päev enne minu saabumist tuli üks vana töötaja veel tagasi. Jutu mõte oli see, et nüüd saab boss mulle pakkuda max 15h nädalas. Nimetas paar teist baari/kohvikut, kust võiksin tunde juurde küsima minna. Pidin homseks õhtuks teada andma, mis otsustan.
 Minu plaan on siiski Northamist lahkuda ja mõni teine täiskohaga töö leida. Saatsin mõndadesse kohtadesse juba CVd ja võtsin job shopiga ühendust. Loodetavasti veab nii palju, et neil mulle juba homme midagi pakkuda on. Hing ihkab Kalgoorliesse, aga ehku peale ei julge minna.
 Igatahes jahm, vabandust väga aga sitt tunne on. Mul pole kahju Northamist lahkuda, aga oleks juba aeg kuskile püsivamalt jääda ja raha koguda!!!!!! Hakkab jälle pihta see tööotsimis-tsirkus. Kuna ma nüüd tõbine ka olen, siis pole selleks üldse tuju ega tahtmist! Fuck küll noh!

1 kommentaar:

Taavi Nuum ütles ...

Minu kaastunne
Northamis oli t2na 38 kraadi sooja, ilmateadet vaadates olen northamil silma peal hoidnud. isegi l6una pool on t2nane p2ev maja yles kytnud,et saa magama j22da