pühapäev, 19. detsember 2010

Kobakäpp

Mitte nii nunnu pilt mu noorest nunnust!
 Niisiis, ilmad on täiesti pilves praegu, st päevad on möödunud bäkkeris passides ja tööl. Mingeid erilisi sündmusi pole tõesti olnud, aga elu üle ei kurda kindlasti!!

 Bäkkerielust nii palju, et kolm kõige nunnumat läksid minema! Kõigest üks silmarõõm on alles veel paariks päevaks! Ainult et Rob on abielus ja kolme lapse isa!!! Aga küll tuleb uusi, eksju mu päkapikud :)!
 Täna üritasin omale kartuleid praadida. 45 minutist ei piisanud, et nad pehmeks läheksid. Jäidki lõpuks pooltooreteks ja maitsesid ka imelikult. Uputasin hapukoore sisse ja ampsasin veggisid peale, kõhu sai kenasti täis! Kuigi jahm, aussi kartulad on väga veidrad ja muideks, ma pole ainus, kes nii arvab!

 Töö hakkab juba selgeks saama. Kohvitegemine on nii lihtsaks muutumas, et ma lähen aina hooletumaks. Samas ei tunne ma enam end täiesti lambana ja oskan isegi mõndadele küsimustele vastata. jee!
 Täna tööl tundsin mingi hetk kerget kanepi haisu, arvasin, et kujutan ette. Kui mõne aja pärast veel tugevamini tundsin, küsisin töökaaslaselt, et kas ta ka tunneb. Tsikk ei saanud tükk aega aru, millest ma räägin. Lõpuks hakkas kõht kõveras lihtsalt naerma. No see tema pilk ja naer vastasid mu küsimusele päris selgelt! Ei, ma ei kujutanud ette, oligi kanep ja mu töökaaslane suitsetas seda!
Behind the bar
 Tsikk oli tükk aega laksu all ja ma pidin täiesti üksi tööd tegema. Küsimustega tema poole pöörduda polnud ka erilist mõtet, ta ei jaganud ööd ega mütsi. Õnneks polnud väga palju rahvast ja saingi üksi harjutada! Meeldis palju rohkem nii, polnud kedagi valvamas.
 Tipphetk oli muidugi see, kui viisin kandikutäis kohvisid/teesid ühele suurele seltskonnale. Viimased kaks kohvi kandikul, suutsin ühe kohvi kuidagi ümber ajada. Kohvi lendas laualt maha, pool sellest mingile hiina tsikile sülle! Täiesti lõpp, kirjeldamatu kui sitt tunne oli! Ei osanud nagu midagi teha, hakkasin vabandama ja koristama. Nagu ikka aussidele kohane, siis kõik ütlesid "no worries" ja aitasid koristada.
 Mulle tundus, et mind häiris see vahejuhtum kõige rohkem! Kõik muudkui naeratasid edasi ja käskisid mitte muretseda. Mul siiani kergelt sitt tunne sellepärast, aga no pärast seda, kui mu töökaaslane rääkis, kuidas ta kannutäie keevat piima otse sülle kallas ühele tädikesele, ei tunne ma ennast enam nii kohmakana! Pealegi kui mõelda kõikkide nende sõimusõnade peale, mis mulle eestis kaela oleks sadanud, olen ikka õnnega koos siin aussis!
Prantslasest töö- ja toakaaslane jõulutervitustega!


Monty's

















 Ahjaa, nii palju veel, et tervis päeval on ikka OK, aga hommikuti-õhtuti ei saa köhimist pidama ja häält lihtsalt pole.
Praegu pidin sellepärast oma tuppa ka ronima. Nõme oli suures toas lakkamatult köhida, kui teised telekat vaatavad! Toakaaslastest on ka kahju, eriti öösel!

1 kommentaar:

Unknown ütles ...

tee jalgadele kuumavanni ssinepipulbris,kui teil üldse seal seda on,siis raviteesi joo,kle see nunnu poiss on päris armas ju:D