kolmapäev, 29. september 2010

29. September

No tervitus!

Nii armas, et mõned teist uurisid, kus ma kadunud olin vahepeal. Mul sai interneti maht laupäeval otsa ja siit poest seda juurde osta ei saanud. Pidin kolmapäevast linnaminekut ootama.
Niisiis, mis ma vahepeal teinud olen? 4 päeva on mööda läinud ja ma ei suuda neid enam väga eristada. Ilmad on väga soojad olnud, täna olid esimest korda mõned pilved kah.
Esmaspäev oli siis see päev, kui Darren mind hobuste võidusõidule kaasa võttis. Ta vanemad korjasid mu hotelli eest hommikul peale ja läksimegi Northami.
Ma pikalt kirjutada ei viitsi, aga see oli "Ladies Day race", st siis mingi naiste üritus, kus dresscode on kleidid, mütsid jms. Jumal tänatud, et ma Eestist ikka kleidi ka kaasa võtsin :D! Igatahes see selleks, aga no mul oli tunne, et ma kuskile paabulindude showle sattunud.
Naised olid tõesti paksud, kleidid kitsad ja lühikesed, kontsad +10cm, millega muidugi käia ei osatud, mütsid-peaehted olid hiiglaslikud ja väga edevad jne. Darreniga mõlemad vahtisime neid ja lihtsalt naersime. No tõesti, ainult üksikud ilusad olid, ülejäänud olid kohutavad. Üks kohalik pärast baaris kommenteeris, et see "ladies day race" ongi üks hobuste ja lehmade show.. Ma loll veel arvasin, et Aussi naistel on stiili..
Võidusõite oli mingi 6-7tk väikeste vahedega. Pauside ajal oli siis võimalik panuseid teha jne. Kuna ma olin esimest korda sellisel üritusel siis ei hakanud raha raiskama. Ei tea nendest niikuinii midagi ju. Õigesti tegin kah, sest esimestel võidusõitudel valisin mina hobused, kes jäid täiesti viimaseks!! Lõpuks sain juba pihta, milline peab hea võidusõidu hobune olema ning suutsin 2 korda ka esimese valida. Ühe peale oleks pidanud küll panuse tegema, kohe kui nägin armusin ära. Superilus loom ja no loomulikult võitis ka, suure edumaaga veel. Darren üldiselt pani oma paberile minu lemmiku ka kirja, aga kuna ma ainult kaotajaid valisin, siis seda iludust ta ei pannud, bad luck :D!
Võidusõidust siis veel nii palju, et mul oli natuke nõme vaadata, kuidas nad neid hobuseid võistluse ajal peksid. AGA kuna igal hobuste spordialal on halbu külgi, siis väga hull ei tundunudki, kuigi olen kuulnud, et võidusõidud on halvad. Ah ei tea, ei ütleks, et hullem kui takistussõit. Aga aitab sellest, hobuvõõrastel mõttetu lugeda.
Ahjaa, seda ka, et Darreni hobuse nägin ka ära. Täitsa pöörane ja närviline loom tundus. Darren väitis küll, et kodus on ta rahulik, aga no seal oli metsik. Võistlus ei läinud tal kahjuks hästi, alguses jäi teistest kõvasti maha ja olin viimane, lõpuks tuli viiendaks (kokku oli 13 vist). Lõpukiirendus oli parim, aga distantsi jäi liiga väheks. Darren oli loomulikult pettunud, esimene koht sai 350 000 eesti rahas ikkagi.
Ah, kuna see päev kõige erilisem olnud, siis kirjutan sellest ikka veel :D. Nimelt seal võistlustel oli meie kambas üks kena noor kutt ka. Ma ikka vahepeal jälgisin, mis ta teeb ja kus on, aga me mõlemad olime seal üsna vaikselt omaette jne. Aga pärast võistlust läksime Darreni ja ta vanematega kuskile kõrvalküla pubisse, et enne kojutulekut natuke juua ikka. Olime natuke seal olnud, kui see noor tuli ka oma vanematega sinna.
Igatahes lõpuks jäime selle noorega piljardiruumi kahekesi ja siis polnud enam muud teha, kui rääkima hakata. Päris äge oli üle pika aja endavanuse kutiga suhelda :D. Aga no mingi 30min saime olla ja siis pidime juba ära minema. Peaks ta facebookist üles otsima, kuigi ma ei mäleta vist ta nimegi :D!

Niisiis vahepeal olen mõelnud, et peaks siia mõnest üldisemast teemast ka rääkima, aga täna sai see blogi juba niigi pikk, niiet jätan need arutelud mõnda lühemasse postitusse.
Ainult nii palju mainin veel, et DICK LASEB MU TIPPI ROTTI!! Täitsa haige tüüp ikka. Esimene kord oli siis, kui need samad lollakad noored, kellest juttu olen teinud, jätsid mulle 5 doltsise ja ma ei korjanud seda kohe ära, sest ei tahtnud nende juurde minna. Dick võttis selle ära ja pani oma taskusse. Ma ei hakanud pahandama, sest tundus, et ta arvas, et kutid unustasid selle sinna ja Dick tahab selle neile tagasi anda.
Eile tühjendas C. oma rahakoti müntidest ja pani need mulle leti peale. Neid ei korjanud ma ka kohe ära, sest mõtlesin, et nkn nendega seal midagi ei juhtu ja mul oli muudki teha. Õhtul, kui kõik allesjäänud inimesed õue läksid, ühinesin nendega ja Dick jäi üksinda baari. Olin mingi 10min õues ja kui tagasi tulin oli C. mündihunnik kadunud ja Dicki kolataldrik münte täis. Päris haige ikka, oleks seal olnud siis sadu kroone, aga oli mingi paarkümmend. Äkki peaks oma tipiboxi ka Dicki eest ära peitma.

1. Darreni hobune, Rosendale.
2. See noor kutt.
3. Paabulinnud tagant, salaja tegin, ei jäänud eriti hea pilt.



Kommentaare ei ole: