neljapäev, 23. september 2010

22. September

Hello.

Täna mul siis day off.
Läksin hommikul kohe Darrenyija Dapsyga Northami. Sain umbes tunnike vaba aega üksinda linnapeal käia. Ostsin oma vajalikud asjad ära ja siis tulimegi üsna vara tagasi.
Seejärel oli tunnike riiete vahetamiseks, söömiseks jne. Edasi läksime jälle farmidesse.
Bolgartist lähevad erisuunadesse kolm teed, nüüd olen kõikkides suundades käinud!
Darreni ja Dapsyga käisime siis kahes farmis. Esimeses oli mingi poolearuline koer, kes kargas, hüppas ringi jne. Teises oli erilist ainult nii palju, et seal oli esimene tore villafarmer. Tavaliselt ikka hakkavad rõvetsema ja lolle nalju tegema, tema oli ikka viisakas ja uuris niisama, kus Eesti on jne.
Pärast käisime veel korraks mingis munkade "linnas". See oli selline Bolgartist suurem küla, kus nagu ma aru sain, siis mungad on võimu võtnud. Darren ütles, et see linn on nagu Hispaania, aga minule meenutas see täielikult Palmse jms mõisade reise. Täpselt nagu oleks jälle Eestis ekskursioonil. Igatahes peatusime seal kohalikus baaris, teised võtsid õlled, mina ühe siidri. Istusime natuke ja siis hakkasime kodupoole tagasi sõitma.
Bolgartis olime tagasi kell 17.30. Kuna mul lühikeste riietega hakkas jahe juba siis jätsin tüübid sinna õlle jooma ja tulin ise tuppa. Peale seda pole midagi tarka teinud. Igatahes tore päev oli. Ilm oli ka megapalav ja päikseline, hakkan juba pruunimaks minema, kuigi suht parmupäevitus on.
Jube segane jutt, aga ma hakkasin juba magama minema, kui postitamine meelde tuli, sorry

Pilte saab nagu ikka www.picasaweb.google.com/antik91/bolgartaustralia#

Cheers!


Kommentaare ei ole: