neljapäev, 2. september 2010

2. September

Appi, ma olen reaalselt šokis praegu. Kuhu ma sattunud olen? Jalutasin just tervele külale 20minutiga ringi peale ja teate,telefoni levi pole mitte kuskil!! Seega kolm kuud ilma telefoni/arvutita? Hell yeah, hakkame kihla vedama kaua ma vastu pean? Eriti lame on see, et ma pean nüüd arvutisse blogima ja lootma, et ma enne kolme kuud kuskile pääsen, kus natukenegi levi on. Päris sitt oleks kolme kuu blogid korraga üles panna kunagi :S. Enivei, ma leidsin telefoniautomaadi vms, eks ma üritan kedagi sealt kätte saada.
Huvitav, kui kiiresti need 3 kuud mööduvad? No loomulikult mul iga kell võimalus siit ära tulla, aga samas 3500eek nädalas pm mitte millegi eest saada, miks mitte. Õnneks pole see täiesti mõttetu töö ka, seda ma teha ei suudaks. Ma saan omale inglise keele suhu lõpuks, baaritöö kogemused ka, mis tulevad 110% kasuks linnas sarnase töö saamisel. Vaba aega on natuke vaja kuidagi sisustada, aga õnneks on siin hunnik inglise keelseid raamatuid. Saan lugeda, jalutada-joosta, passida jne. Ma usun, et siin külas ikka mõni noor ka, kellega sõbruneda vms. Eks näis, mis saama hakkab .
Niisiis õhtul kella 6st hakkas uus tööpäev. Alguses tuli kohe mitu inimest, läks üsna kiireks. Tundsin ennast üsna ebamugavalt ka ja üritasin leida vabandusi, et taharuumi minna. Täiendasin seal tühje külmkapi riiuleid jne. Dick tuli kobisema, et ma oleks ikka ees, ma ju küla printsess vms :D. No okei, hakkasin omale seal ees kogu aeg tegevust leidma.
Järsku sadas sisse 2 noort kutti. Üks päris kenagi. Ma hakkasin omaette muigama ja päris keeruline oli alguses normaalne olla. Võttis natuke harjumist ja siis hakkasime nendega juba normaalselt rääkima. Üks neist elab siin Bolgartis ja teine kuskil kõrvalkülas vms. Igatahes hästi toredad tundusid.
Naljakas on see, et kui keegi küsib, kaua ma Aussis olnud olen, ning ma vastan, et nädal, siis alati on üks sama reaktsioon : suu ammuli, REALLY, and you came to Bolgart? Waoo, hahahahahhaha. Ma siin veel vähe olnud, aga ei tundu küll nii hull koht. Nüüd tean õnneks, et siin noori ka :D. Võiks vabal ajal ka nendega tsillida vms..
Mis siis veel, hmm Dick on minuga ülirahul. Kogu aeg pöial püsti, kiidab jne. Tööpäeva lõpus hakkas peale käima, et ma tema ja Debiga ühe joogi jooks. Tegi mulle mingi „eriliste inimeste joogi“ ka. Deb on natuke kinnisem ja tõsisem. Temaga ma väga suhelnud pole. Ta oli terve päev ära, õhtul tuli siis ikka küsis, et kas polnud külm magada, kas sain söödud ja kuidas olemine on jne. Aga ega ta väga niisama lobisema ja naljatama minuga ei kipu.
Igatahes üks kohalikest klientidest, Darren vms, küsis mult telfi levi kohta. Ütles, et kõigil, kes siia tulevad on see probleem, aga kohalikel on levi. Lubas mulle, et uurib, kuidas ma ka levi saaks. Arvas, et Telstra G peaks aitama. Avastasin, et mu netipulk on Telstra Next G, äkki see sobib ka? See oleks vapsee super! Täna peaks kindlasti uurima seda. Mu elu oleks päästetud.
Mind hullult huvitab, mida kodused mõtlevad praegu?! Ma tahtsin eile telefoniaparaadist helistada, aga seal pole „+“ märki, st ma ei saa eestisse helistada. Ma loodan, et keegi mures pole, sest mul tegelikult kõik korras ju .

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ohhh lõpuks ka postitus! Tihti mõtleme et kuidas sul seal läheb jne!
Aga tore kui kõik meeldib ja kui levi ka oleks siis on super!


Misssssssss you!!!

Annabel.

Anonüümne ütles ...

Tõesti, kohe kergem hakkas kui lõpuks sinust midagi kuulda on! Ole siis tubli, kõik tervitame sind!!!!


Kodused.

Anonüümne ütles ...

"+" märki asendab kaks nulli 00 ;)

Unknown ütles ...

Mart, thats the prob, ma ei saa seda aktiveerida ju, kui telefonil levi pole :D. Õnneks nüüd leidsin parema wifi koha, poe ees müüri peal saab istuda ka, ei pea seisma keset tänavat :).