kolmapäev, 22. september 2010

21. September

Heya,

Täna siis jällegi väga ilus ilm. Ajasin aga lühikesed riided selga ja läksin välja jalutama ja päevitama. Tegelikult nagu ma aru olen saanud, siis ei tohiks ilmad praegu nii soojad olla. Põllud kuivavad ja vili hävineb vms. Igatahes farmeritele on see väga halb.
Täna oli siin üks noor tüüp ka, kes tegelikult Perthis elab, aga Bolgartis vahel tööl käib. Ta on siin hotellis ennegi öööbinud, aga ma pole temast juttu hakanud tegema. Täna suhtlesime natuke rohkem. Nimi vist oli Ben, aga ma pole kindel. Ta andis mulle oma numbri ja ütles, et kui Perthi tagasi lähen, siis helistaksin talle. Ütles veel, et tema ja ta sõbrad on kogu aeg valmis kuskile välja minema ja midagi huvitavat tegema. Isegi Bolgartis tekib kontakte, päris mõnus.
Õhtul baaris oli jälle täiega tore. Darren, Dapsy ja C. olid kõik kohal. Lisaks veel teisi toredaid. Nalja sai ikka kõvasti. Mingi hetk hakkasid Darren ja C. Galliano pudeliga pesapalli mängima. See selline pikk ja natuke kurika moodi pudel. Palliks oli suvalistest paberitükkidest kokku mätserdatud kera. Nalja sai ikka kõvasti, mõlemad sellised naljavennad ka ju :).
Lisaks muudele naljatamistele sai ikka väga palju Dicki kallal ka noritud. Darrenile ta kohe üldse ei meeldi ja siis me kahekesi seal klatšisime teda. Pidasime plaani, kuidas ma viimasel päeval Dickile kallale lähen jne. No loomulikult ei mõelnud me seda tõsiselt, aga vähemalt oli lõbus.
Seltskonnast oleneb ikka nii palju. Mõnikord pole ühtegi mu lemmikut baaris, siis on ikka täielik surm. Eriti, kui on mingid kohalikud naised omavahel. Istuvad kõik omaette kuskil lauas, lällavad ja röögivad. Joogiks tahavad ka mingeid erinevaid veine ja imelikke kokteile, millest ma kuulnudki pole. Kohalike meestega ikka naljakam ja lihtsam, siinsete õllede nimed mul ammu peas!

Kommentaare ei ole: