laupäev, 8. oktoober 2011

Uus töö, jälle!

 Hei, hei!

 Ma lihtsalt pean oma uuest töökohast rääkima! Ma lihtsalt nii vaimustuses, he! Igatahes, tegi siis taaskord ühe väikese kohvikukesega. Kuulus enne mingitele lohakatele, kes lasid asja täiesti käest ja kohviku maine käis sajaga alla. Uus tiim üritab siis elu taas käima lüüa ja selle puhul see nv kõik kohvid tasuta! (Kujutage ette palju lisatööd mulle, haha.)
 Täna oli esimene tööpäev, töötasin 7-15. Ütleme nii, et mul ei olnud kordagi seda esimese päeva närvi sees. Kui eelmises kohvikus oli mitu päeva nii, et hoidsin tagaplaanile ja üritasin teiste töötajate pealt õppida, siis selles kohvikus tahtsin muudkui ise kõike teha!
 Kinldasti mängis mu enesekindluses olulist osa see, et kõik töökaaslased on nii tsillid. Manager on mingi noor sõbralik kutt, köögis töötab üks memmeke, kes nagu aussi vanaema eest, boss on noor blond tsikk, kes meenutab ilgelt Lenna Kuurmaad ja omanikud on mingid muhedad itaalia keskealised mehed.
 Kõige erilisem oli vast see, et kuigi lõunapausi ajal oli meil totaalne hullumaja, säilitasid kõik töötajad rahu. Mitte mingid paanitsemist, kõik jumala tsill ja rahulik. Kuigi me kõik jooksime higimull otsaees, oli keskkond nii sõbralik! Mitte mingit närvitsemist.
 Eelnevates kohvikutes on need kiired lõunatunnid täielikud kaosed olnud. Töötajad närvis, see kuidagi kandub üle klientidele (või olen ma ette kujutanud). Igatahes kui juba kõik letitaga närvis on siis tundub, et neid kaebuseid tuleb klientidelt kogu aeg.
 Täna tööl mina isiklikult ei näinud/kuulnud ühtegi kaebust. Muudkui pidime vabandama, et kohvi-toiduga kaua aega läks, aga kõik olid NO WORRIES. Kliendid muudkui lobisesid ja kiitsid meie tööd! Nii hea :)!

 Autost muidu nii palju, et omadega üsna mäel on ikka. Täna hommikul läks natuke imelikult käima ja valgusfooride taga on tunne, et kohe sureb välja. Ma muudkui palun ja palvetan, et jumala eest vastu peaks.
 Üritan teda võimalikult vähe kasutada hetkel, aga no kui Melbsi ühistransport kesklinna ja muude osade vahel on super, siis a'la mustamäelt lasnamäele saada ülimalt tülikas, eriti nädalavahetuse varahommikul! Pühapäeviti võtaks mul, ilma ilustamata, üle 3 tunni aega, et tööle saada, autoga 15min.

Kirjutaks veel auto-töö plaanidest, aga liiga pikaks läheb, teine kord! Ahjaa, see töö praegu ainult nädalavahetusteti mul!

AH EI, ma pean ikka rääkima, kui arukas ma olen!
Niisiis, tuleb kohvikusse klient, küsib one cappuccino and lemon slice please (kohvi ja sidruni viil palun)
Ma jään lolli näoga vahtima ja mõtlen, et äkki kuulsin valesti, palun korrata. Klient kordab täpselt sama. Hakkan siis kulm kortsus kohvi tegema ja mõtlen selle sidruniviilu üle järele. No ei mõtle midagi välja, küsin siis uuesti, et do you want a slice of lemon in your coffee? (kas sa tahad sidruni viilu kohvisse?). Manager kõrval hakkab naerma ja ütleb, et meil mingi kook nimega lemon slice (sidruni viil).

Kommentaare ei ole: