teisipäev, 11. oktoober 2011

No täiesti lõpp!

KURAT!!

 Esiteks, lagunes auto pühapäeval töölt tulles keset sõitu ära. Sain kuskile kõrvaltänavasse pargitud. Täna käisin uuesti kohal, paar maja edasi oli mehaanikute töökoda ka, lasin neil pilgu peale visata. Nüüd tuleb välja, et mingid rihmad on katki ja parandada täiesti mõttetu. Peab kuskile romulasse saatma.
 Teiseks, sain töölt kõne. Ütlesid, et keegi väga kogenud kohvimeister tuli tööd küsima ja nad otsustasid minu temaga asendada. Tänasid nädalavahetuse eest ja käskisid palgale järgi minna. Tore, nüüd ma jälle töötu.

 Kuigi ma olen nüüd töötu ja autota, on mul vähemalt tore kodu ja mõnus majakaaslane. Tuju ja üldine olemine on ka üsna tsill, väga masendunud pole. Nüüd vaja lihtsalt jälle uus töö leida. Paar nädalat katsun autota elada ja vaatan kuidas toime tulen. Ehk saab ilma, kui mitte tuleb uus otsida.
 Juuksed värvisin jälle ära. Kuna see punane värv on niivõrd erinev mu loomulikust, oli väljakasv hästi näha. Ostsin mingi proffide kasutamiseks mõeldud värvi. Värvimise ajal oli hirm suur, et tuleb mingi jubedus, aga tulemus jäi päris lahe. Ühtlasem ja punasem kui peale juuksuriskäiku. Pilte kahjuks pole, telefoniga tehtud jäävad üsna nirud ikka.

 Ahjaa, imelikud peavalud on ka vähemalt üle päeva kummitama hakanud. Vahel ärkan hommikul juba peavaluga, teistel päevadel hakkab õhtupoole lõhkuma. Migreen vist, või lihtsalt pingetest-stressidest vms. Päris tüütu on, muudkui söö valuvaigisteid.

Bye, bye!

Kommentaare ei ole: