neljapäev, 6. oktoober 2011

Kiire ülevaade elust-olust.

 Nii, nüüd on mul uudiseid töö ja auto kohta.
 Alustan siis autoga, reedel helistati ja öeldi, et pole viga leitud ja vaja veel teste teha. Teisipäeval sain uue kõne, nüüdseks leiti viga üles. Öeldi, et mul pole eriti mõtet seda parandama hakata, sest läheks liiga kalliks. Siiski parandasid nad paar juhet ja leket ära, et natukenegi paremini sõidaks. Arvake palju maksma läks? Mitte midagi, ma vist meeldisin neile!
 Autost veel nii palju, et viga oli mingisuguses asjas, mis kontrollib õhu sattumist mootorisse vms. See otseselt seotud gaasi pedaaliga ja kui gaasi annad siis see avaneb/sulgeb. Midagi sellist, ma täpselt ei tea.
 Igatahes nüüd autoga sõites on mul pulss laes, nii kardan kuskile välja surra. Olen tänaseks paar sõitu teinud ja no käima panemine ja punase tule taga seismine on kõige kahtlasemad. Gaasi tugevasti andes hakkab ka imelikult kolisema, aga muidu sõites on ilus.
 Hetkel kasutan autot siis ainult rongijaama/poodi minemiseks. Üks ots on 2km, niiet kui välja suren olen kodule lähedal väikestel tänavatel! Edasistest mõtetest ei tea, peab vist maha müüma ja uue muretsema, aga siis võiks kindel töö olla juba!

 Tööst nüüd. See eelmise nädala kohvik on mulle üle päeva helistanud ja muudkui käskinud tööle tulla ning siis paari tunni pärast öelnud, et ei ole ikka vaja. Käisin nüüd eile, kolmapäeval teises kohvikus intervjuul. Hästi kena koht ja no veel kuumem boss!! Nii kena lihtsalt, ma olen armunud :D! Aga okei, töö ise on ainult nädalavahetusteti.
 Nüüd ei tea, mis mul sellest esimesest kohvikust saab. Kui midagi välja ei tule siis EHK on mul nädalavahetusteti töö olemas ja saan midagi uut nädala jaoks otsida. Oh, ei tea, nii keeruline.

 Muidu päevad lähevad nii kiiresti! Ilm aina ilusam ja soojem, samas Melbsis muutub see iga tunniga! Ükspäev sain Mildura töökaaslastega kokku, jalutasime linnas, dringitasime, lobisesime ja nautisime päikest.

 Ok, nii segane, nii piinlik. Ma lihtsalt paar päeva ringi möllanud ja magada pole eriti saanud, nii unine olla!

Kommentaare ei ole: