laupäev, 28. mai 2011

Mildura fotoblogi

 Lisaks enne kirjutatud jutule laadisin lõpuks uusi pilte ka üles, niiet nüüd teen eelneva pildituse tasa! Muide, apelsinidest pole mul ühtegi pilti :(!






Minu esimene boss oma uhke rattaga Milduras. Tüübi juures peatusin 1 öö ja maksin selle eest 4000eeki. Tüüp ei andnud isegi tagatisraha tagasi. Teised bäkkerid, olge ettevaatlikud selliste itaalia vms päritolu tüüpidega! Olen teistestki halba kuulnud.











 Korjasin viinamarju. Pidasin vastu 5 tundi, täitsin selle ajaga 15 kasti (samasugust nagu pildil) ja raha pidin saama mingi 300-400eeku selle eest. Naljanumber ja sitt töö! Muudkui nopi neid mädaseid puntratest välja. Muide mädaseid on pm rohkem kui normaalseid! Selle aasta ilmad polnud viinamarjadele eriti soosivad.








 Mingit erilist kirjeldust vast ei vaja. Mu käsi peale 5 tundi viinamarjade korjamist. Valus oli, muideks!













 Mildura loodus on muidu kena. Vabadel õhtutel sai natuke jalutamas käidud, enam väga ei viitsi. Pealegi on selleks ajaks, kui ma töö lõpetan, õues juba täiesti pime.







Meie majas oli minu tulekul 6 kassi. 4 nendest pisikesed. Nüüdseks on 3 pisikest kadunud (seehulgas see valge) ja ema sünnitas eile või üleeile. Poegade asukohast pole õrna aimugi, aga paks kõht on kadunud.. Nii vale kuidas siin see kassikasvatus käib!!!

















 Meie lemmikloomad. Ämblik nüüdseks päästetud, passis seal päris mitu head päeva!




 Meie lemmikloomad tööl. Prantslane leidis tooli seest. Eks need prantslased ja konnad käivad ikka üheskoos..











 Trennis. Eks ma üritan seal ikka 4-5x nädalas käia. Päris tore on, kõik töötajad on sõbralikud ja toredad, trennid mõnusad. Homme jälle!













 Näeb hea välja, eksole? Esimesel korral kusjuures oligi. Teisel korral kasutasin mingit kookose-karri kastet ja see rikkus kõik mu juurviljad ära! Segasin nuudlid ikka hulga, et äkki jääb selle kaste maitse nõrgaks, aga päris jäigi! Ma ei suutnud isegi lõhna kannatada, andsin nuudlid meie inglise joodikutele. Nad olid õnnelikud!











 Sügis on käes! Uskuge või mitte, aga Austraalia sügis ei erinegi niiväga meie omast. Kirjuid lehti kõik kohad täis! Siiski on siin puuliigid erinevad, kui mõned on juba lehetud siis teised on täitsa rohelised ja tundub, et need ei hakkagi lehti maha kukutama. Linnapeal kannavad inimesed samasuguseid sügisriideid nagu meiegi eestis. Vihma on ka paar korda sadanud. Ilmad on üsna külmad!








 Sellega siis tänaseks lõpetangi, nautige kevadet ja suve tulekut, grrr!

Kommentaare ei ole: