pühapäev, 20. veebruar 2011

Sünna, töö @ lazy Sunday :).

 Teisipäeval oli lõpuks mu kaunis südasuvine 20. sünna. Ütleme siis nii, et midagi erilist nagu ei olnud. Päeval toimetasin niisama ringi, ajasin asju ja mängisin mõnele bäkkeritüübile taksojuhti. Õhtul sai veini ja siidrit joodud, kooki-torti söödud ning muidugi niisama lollitatud. HAPPPYYYY BIRTHDAYYYY VEROOONICAAA!!!!!!

































 Kolmapäev oli üks lazy day. Midagi erilist mäletamist-mööda ära ei teinudki, puhkasin niisama!
 Neljapäeva päeval puhkasin, õhtul oli vaja tööle minna. Tööl oli üsna rahulik õhtu, mõnus tsill.
 Reede oli peaaegu samasugune nagu neljapäev. Ainus erinevus seisnes selles, et Rob tuli lõpuks tagasi.
Saime temaga korra mu töö puhkepausi ajal kokku kah.
 Laupäev oli jällegi samasugune nagu eelmised päevad. Õhtul tööl oli jumala rahulik ja vaikne ning siis äkki sadas suur kamp inimesi sisse ja läks megakiireks. Samas midagi keerulist polnud ja aeg läks ülimalt kiirelt. Tippi sain ka päris mõnusasti :)!
 Pühapäev mu kallis lazy dayy. Voodist ronisin välja kella 3-4 aeg, 6 aeg olin tagasi voodis, nüüd käisin korra poes ja kell 8 taas voodis :). Nii mõnus on ühel päeval nädalas lihtsalt vedeleda, eriti kui 3 eelnevat ööd on tööl pidutsedes möödunud.

 Ilm on üsna jama. Kuigi siin hakkab pm suvi lõppema, siis sooja peaks olema 30-40 kraadi ja päike paistma. Aga mis siin on? Pilves, vihm jne. Kalgoorlie on ju kõrb!! Aga nüüd hakkab kõik juba roheliseks muutuma.. Suvi on läbi?!?!?! Deeeeem, ma olen täiesti valge ju! Kallis ilmataat, kuhu mu suvi jäi?

Teretulemast rohelisse kõrbe!
Sõber mul :).

1 kommentaar:

Taavi Nuum ütles ...

Aga Eestimaa suvi oli ju v6rratu ja ka WA kevad ning suve algus erakordselt p2ikseline ning normaalsest soojem.
Nyyd on t6esti j6udnud ka siia tsyklonaalne tegevus ning vihm.
I have had 8 months long nice summer, staying in same area as you