teisipäev, 26. oktoober 2010

25. oktoober

Üritasin, mis ma üritasin eile õhtul, aga normaalset blogi isegi tunniga kirja ei saanud. Arvasin, et hommik on õhtust targem, aga enam pole selles ka kindel. Eks teen suvalise lühikokkuvõtte siis :).
Hommikul läksin 7,3km jalutuskäigule läbi Mt.Hawthorni ja Leederville.
Leedervilles jalutasin jumala juhuslikult kokku ühe Bolgarti lemmikkliendiga. Rääkisime veits juttu ja läksime omi teid pidi edasi.
Kodus midagi asjalikku ei teinud. Kella 5 aeg tuli Wally, üks Bolgarti noortest, mulle järgi ja läksime linnapeale trippima.
Kõigepealt käisime ära siis King Parkis. Pilte tegin ka. Edasi läksime samasse randa, kus ma Rileyga käisin. Wallyle ütlesin, et ma seal esimest korda, sest ei viitsinud midagi seletama hakata. Ilm oli tuuline ja külm niiet läksime üsna pea edasi.
Viimaseks käisime siis ära kuskil kohas, mille nime ma ei mäleta. Igatahes oli nagu sadama moodi. Mingid poed, kohvikud, pargid jne. Päris ilus koht oli, eriti kuna väljas oli pime ja siis kõik valgustused jms - ülikena!
Peale seda aga rohkem mõtteid polnud ja kell oli üsna palju ka, niiet koju tulek-minek.
Kodus otsustas John mind backgammonit mängima õpetada. Olin üritanud sellest varemgi aru saada, aga tundus keeruline. Päris oligi, tõsiselt lihtne ja arusaadav! Igatahes mängisimegi siis seda natuke ja vaatasime TV.
Hiljem voodis pikutades üritasin raudselt üle tunni aja blogi kirja panna, aga ei suutnud mõtteid sõnadesse panna. Praegu ka ei suuda, niiet oma peamisest päevamõttest kirjutama ei hakkagi. Cheers!

Kommentaare ei ole: