esmaspäev, 18. oktoober 2010

Bolgarti viimane nv

Oeh.. Tänane hommik on piisavalt ilus, et lõpuks midagi kirja panna.

Reede. Õhtul sadas hunnik noori baari ja ma otsustasin koos nendega jooma hakata. Nalja sai kõvasti, pilte veel rohkem. Midagi erilist laupäevase taustal kohe meenutada ei oskagi.. Ega ma eriti purjus polnud aga lihtsalt oli niisama tore õhtu. Vb ainult see, et Dicky oli ära unustanud, et ma tahan kolmapäeval ta maha jätta. Ütles, et tal on kahju mu minekust. Hea teada, et ta minuga rahul on, kuigi meie läbisaamine küll eriti hea pole minuarust.

Laupäev. See oli siis kaua-oodatud "big night". Mina alustasin joomist juba enne, kui keegi baaris oli. Mõne aja pärast tulid samad noored, kes reedelgi. Seejärel tulid bowlingu tüübid ehk siis kõik vanemad kohalikud. Sellest hetkest on mu mälu üsna hall. Peale nende tulekut on mul ainult üksikud pildid. Esimene on see, kui üks noortest mulle kuskilt lilled tõi, teisena on see kuidas ma kassa-aparaadiga eriti läbi ei saanud ja viimaseks see, kuidas ma enne ära minekut veel siidrit kaasa ostsin.
Hommikul ärgates nägin esimese asjana akent ja no see nüüd küll minu toa oma polnud. Kakerdasin läbi küla koju, koristasin natuke baari ja läksin magama.
Juttude põhjal ma õnneks midagi hullu ei teinud. Keegi ei uskunud, et ma midagi ei mäleta. Jumal tänatud! Dicky ütles ka, et ma olin jumala normaalne. No ma loodan! Ainsad mälestused on mul digika mälukaardil..
Tegelikult mulle üldse ei meeldi seda kõikke siia emmele-issile kirja panna, aga ma lubasin aus olla. See oli teine kord mu elus, kus ma tõesti midagi ei mäleta. Ma muide ei joonud eriti palju ka! Lihtsalt ma polnud ju 2 kuud joonud ja kõht oli üsna tühi ka..

Pühapäev.
Nagu arvata võite siis väga halb päev. Mul oli süda nii paha, et ma ei suutnud isegi vett juua. Aga nagu te teate, siis pohmakas sunnib jooma. Dicky naeris ka mu üle kui nägi, mis näoga ma seda vett vaatasin.
Nagu sellest veel vähe oleks, pidin ma veel eilseid joomakaaslasi nägema. Kõik rääkisid, mis eile toimus jne, mina ei mäletanud muidugi midagi. Darren ütles, et tal pole 4 aastat sellist õhtut olnud ja mitte kunagi nii hullu pohmakat. Igatahes nüüd on see "big night" läbi elatud ja võib Bolgartiga hüvasti jätta!

Kolmapäeval lähen tagasi Perthi.
Pilte nädalavahetusest on mul 320, nende üleslaadimine võtaks kogu mu allesjäänud netimahu, seega valin vast mõned paremad ja kunagi võite vaadata.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Väga tore on lugeda kui kõvasti sa jood seal.

Vanavanemad.

Vero ütles ...

Ma ei joo kõvasti! Esimene suur pidu.
Kas kustutan ära ja järgmine kord, kui pidu on kirjutan, et olin kaine ja läksin kell 11 magama?
Mida te tahate, ausalt teada, mis toimub, või ainult valikuliselt üksikuid asju?

Kui kasu on siis järgmine kord hoiatan, et ärge edasi lugege? Suudate vastu panna?

Vero, kes pole kuri, aga lihtsalt väsinud.

Unknown ütles ...

see on laim vanamanemad ei ole seda kirjutanud,huvitav kes peidab end vanavanemate selja taha,ei julge ennast paljastada