teisipäev, 10. juuli 2012

Singapuri ekslemised

Nädalavahetus Singapuris möödus ikka päris kiirelt.

Laupäeval sai ette võetud reis Sentosa saarele. See on selline resort saar linna külje all. Sinna jõudes jalutasime alguses täiesti vales suunas, targad nagu me oleme ei saanud aru ka enne, kui tahtsime juba koju minna ja kaarti vaatama hakkasime. Tuli välja, et kõik turistilõbustused jäävad vastassuunas. No selleks ajaks olime päris väsinud ja tegime kiire tiiru ümber randade ja vaatamisväärsuste. Tagasiteel mõtlesime, et läheme lõikame läbi metsaraja. Loomulikult hakkas vihma sadama ja me suutsime tupikusse jõuda ning ära eksida, lõpuks lõpetasime ikka metsaraja alguses tagasi.

Happy days!
Eksinud.
 Pühapäeva suurreisiks sai tripp loomaaeda. Loomulikult suudsid targad sinnasõiduks valida pika, üle tunniajalise tee. Kohale jõudes pidime kiiruga elevantide showd vaatama tormama. Edasi tuiasime natuke veel ringi, kuni kuskil ahvide ja liblikate majas suutsin Aneti ära kaotada. Mul telefonil kreda ka pole ja üritasin nuputada kuhu ta läheks, et mind leida. Tuli meelde, et ta ilgelt tahtis merelõvide showle minna ja plaanisingi ta sealt hiljem üles otsida.
 Jalutasin veel natuke üksinda ringi ja vaatasin kuidas krokodille ja ahve toideti. Varsti oligi juba merilõvide show aeg ja võtsin suuna sinnapoole. Anetti oli päris kerge üles leida, ainus blond pea paistis mustade keskelt kaugele.
 Singapuri loomaaed on täitsa tore koht, selline mõnusalt roheline džungel. Kahjuks on meil mõlemad jalad villis ja haiged ning palju kolada ei jõua. Siin ikka päris palav ka ju! Elevandishowl üks kohalik laps kukkus kokkugi!

Hiiglane.
Baleriin-elevant.
Näljane kiisu.
 Ega jah, nagu ma ütlesin, möödus nädalavahetus päris kiiresti. Palju teha ei jõudnud, aga ringi käisime omajagu. Little India, Chinatown ja Orchard road oleksid nagu kolm erinevat riiki. Kultuuri sai nähtud küll ja veel! Little India pühapäeva õhtune jalutuskäik oli omaette kogemus. Tänavad olid täis musti India mehi, kes seal niisama passisid, juttu rääkisid ja tsillisid. Me nagu tobud jalutasime ja mõtlesime, mis nüüd lahti. Hiljem internetist uurides selgus, et need mingid Indiast tulnud töötajad, kes vabal päeval niisama kokku saavad. Naisi ja lapsi pole seepärast, et need kõik kaugel kodus Indias!
 Igatahes Singapur on päris lahe koht! Puhas ja ilus! Ahjaa, kas ma mainisin, et meile taheti rongijaamas mahlakoksi joomise eest nii 5000eegu suurune trahv teha? Pääsesime suulise hoiatusega õnneks! Haha.

Täna hommikul suundusime varakult Singapuri ja Malaisia piiri poole, et Malaisia algusest rongi peale saada. Jumal tänatud, et teel bussipeatusesse küsisin jumala suvalt teed ühelt kohalikult, kes juhuslikult meiega samal rajal oli! Kantseldas meid terve tee ja ostis meile pärast veel vett ka. Ilma temata oleksime kindlasti nagu peata kanad ringi jooksnud ja rongist maha jäänud! Nii tänulikud oleme tollele abistajale!

Rongisõit Kuala Lumpurisse kestis 6h, kuid möödus üsna kiirelt. Nüüd seadsime end hosteli sisse, naudime privaatset tuba ja väljateenitud puhkust. Vähemalt ma olen küll täiesti väsinud!