esmaspäev, 20. juuni 2011

Madhouse ehk hullumaja.

 Oeh.. Taas ei tea, millest alustada, millest rääkida ja millest mitte. Ei tohiks vist nii pikki vahesid postitamisel jätta..

 Okei, töönädal oli nagu iga teinegi. Läks küll üsna kiirelt, sest esmaspäev oli ju vaba. Trennis peale tööd käia eriti ei viitsinud. Reedel, pühapäeval ja täna sai siiski käidud.

 Okei-okei-okei. Tööst ja trennist viimasel ajal niigi palju jahutud. Räägime siis nüüd üllatus-üllatus pidudest, poistest ja niisama semudest. PS, nii ebamugav on avalikult ausalt kirjutada nendest, õõõõõh, issi-emme oiijummel!!!

 Peod.. No nendest ka piisavalt jahutud. See nädal plaanisin koju jääda, aga siin on see täiesti võimatu. Teised lihtsalt sunnivad! Õnneks oli seekord selline üsna rahulik ja mõnus. Jäin rahule :)!

 Poisid.. (muideks kirjutasin just pika lõigu aga kustutasin ära, sest siin Milduras paar eestlastest ühist tuttavat nende poistega!) IGATAHES see Kalgoorlie kutt otsustas mulle helistada ükspäev. Ehmatas mu päris ära. Rääkisime üsna pikalt niisama sellest, mis teinud oleme jne. Ausaltöeldes oleks vist parem, kui ta poleks helistanud. Tahaksin ta täielikult peast välja visata!
 Töökaaslasest kutiga sai täna päris palju nalja. Mingi hetk hakkasin iga kord teda vaadates põhjuseta naerma. Teate küll seda jubedad naeru, kui enam pidama ei saa eks.. Noh meelelahutus ikka!
 Ja oeh-oeh.. Põhimõtteliselt siis selline värk, et mul siin hostelis vaikselt uus austraalia kutt tekkimas.. Mingi tõmme on juba paar nädalat olnud ja nüüd asjad järsku tõsisemaks läinud. Tore kutt on ja peale tööd on mõnus, kui keegi nunnutama hakkab ju :).. Kui ma nüüd ainult oma eelmise peast välja saaks.. Oh, ma tean jahh, olen paha ja vastik ning ei peaks uutega mässama, kui eelmisest üle pole saanud, aga see kõik juhtus nii kiiresti ja ma ei jõudnud reageerida.. Eks näis, mis saama hakkab.. Tsau emme-issi :)! Nii tore, eksole!

 Niisama semudest väga enam kirjutada ei viitsi. Lihtsalt täna tööl mõtlesin sellest, kui palju erinevaid inimesi siin aussis rännates ikka kohtab. Eestis niisama normaalset elu elades ikka suhtled rohkem sellistega, kellega hästi klapib vms. Aga siin elab kahes tavalises elumajas kokku hetkel mingi 25 täiesti suvalist rändurit. Võtke nüüd tänavalt esimesed ettejuhtuvad näiteks 15 enamvähem ühte vanusegruppi kuuluvat inimest ja pange pisikesse majja elama.. Eksole...
 Meil siin üks seltsimees otsustas reedel purjus peaga näiteks maja ukse jalaga maha peksta ja ühe madratsi ära põletada. Jumal tänatud, et see kutt minu naabermajas elab.. Meie maja on see ülemlinn, teist maja kutsutakse ghettoks...

Mwahhaa, seda posti ma küll facebookis ei kuuluta, niiet see selline ülemlinna põrandaalune teema nüüd! Ma niikuinii TSILLIN rohkem ghetto rahvaga!

Jajaa, mu kirjutamisstiil longab täna sajakahega..

Kommentaare ei ole: