laupäev, 25. juuni 2011

Jaanid koopainimeste kombel!

 Nonii!

 Kõigepealt räägin, kui tüdinenud ma oma tööst olen! Esiteks neljapäeval eeldasin, et lõpetame 3-4 aeg, kuna esmasp-kolmap nii oli. Kella 2 aeg oli kopp jumala ees ja üritasin kannatada. Natukese aja pärast teatati meile, et täna peame kella 6-7ni olema. Mul oli ausalt nutt kurgus. Ma lihtsalt seisin, üritasin emotsioone alla suruda ja toppisin vihaga mandariine kastidesse. Hetkel, kui mu töökaaslased meeleolu tõstmiseks erinevaid laule laulma hakkasid, tuli mulle titanicu uppumine silmeette. Selline allaandmise tunne tuli!
 Teiseks, reedel teatati meile, et peame oma suure konteineri tühjaks pakkima ja siis saame koju. Tempo tõstmiseks avastas üks piff, et võiks salaja masina ühe osa lahti lammutada nii, et mandariinid otse kasti kukuvad. Esimese klassi mandariini kastidesse läksid kolinal kõik koledad, pragunenud ja mädanenud mandariinid. Kahel tsikil oli kaks kasti ees ja lihtsalt lahmisid. Minul kastidest nii kopp ees, et otsustasin kaaluja olla. Nemad tegid kaste, mina kaalusin. Üks kast peab olema 16kg. Nii ma siis jalutasin seal nendega ringi. Õhtul ei pidanud trenni minema vähemalt...

 PIDU PIDU PIDU PIDU!!!

 Reede õhtul toimus teises hostelis kostüümipidu. Teemaks koopainimesed! Tööl terve nädal räägiti sellest aga mina mõtlesin, et jätan vahele, kuna pole aega mingite kostüümidega mässata. KUID nagu ikka, on hosteli 30 inimese seas andekaid. Üks tüdruk tegi kõigile soovijatele kiirelt kostüümid. Niisiis jäi vaid meik ja soeng ning voilaaaa!
 Sättisime kõik valmis end, möllasime natuke oma hostelis ja kella 10 aeg rändasime uude asulasse. Teel sinna käisime läbi bensukast. Mis te arvate, kuidas inimesed meid vaatasid? Ohoo, you guys are having a great night right?! (ohoo, teil on võimas õhtu, jeah?!). Lisaks signaalitasid enamus autojuhte, kes mööda sõitma sattusid..
 Hetkel, mil bensukas olime, sattus sinna ka keskealine paar. Naisel oli leopardimustriline pluus. Meie kutid jooksid kohe juttu tegema ja uurisid, kas tema tuleb ka peole meiega. Meil oli nalja kui palju ja paaril sama moodi. Sai isegi paar pilti tehtud koos selle tädikesega!
 Hosteli pidu oli ülikõva! Neil oli isegi dj! Tantsisime ja möllasime varahommikuni laudadel nagu ühed õiged koopainimesed seda tegema peavad! Võimas! Ma armastan nüüd kostüümipidusid!!

 Täna, laupäeval käisime pesumajas riideid pesemas. Mingi plaan on trenni ka minna, aga mul on tekiilast meeletu peavalu.. Õhtul toimub taas meie hostelis suur pidu. Tähistame ühe prantsuse tüdruku sünnipäeva, jaanipäeva ja niisama laupäeva.
 Jah, issi-emme, vanaemad-vanaisad, ma tean.. Mildura on lihtsalt hullumaja. Siin ei saa mitte pidutseda. Ma eelmine laupäev kuulasin terve õhtu, kuidas kõik mu kallal nokkisid, sest ma ei viitsinud välja minna nendega.
 Nüüd on mul veel 4 kohustuslikku nädalat siin hullumajas jäänud. Siiani üks meeletumaid mälestusi Austraaliast. Kõige nõmedam töö ja kõige hullemad peod!

Eesti poisid muide :)!
Helen & Chloe

3 kommentaari:

Taavi Nuum ütles ...

kahetsed juba, et ei j22nud viinamarju korjama:-)

Vero. ütles ...

Nalja teed w :D. 5 tundi oli täitsa piisav.. Ok, sul on õigus, tegelikult on viinamarjade korjamine sada korda hullem. Mul ju hea töö, palk on mõnus, töö on lihtne jne.. Aga kurat küll, 2 kuud 5 päeva nädalas, keskmiselt 8-9 tundi päevas ühte ja sama asja teha on ikka väga väga väga õudne olnud :(.

Anette ütles ...

Tahaks ka sinna kostüümipeole! :D
Ja miks sinust pilti pole? :D