esmaspäev, 4. aprill 2011

Isekas, tüütu tükk s*tta.

Niisiis, annan taaskord kiire ülevaate oma viimastest tegemistest.

 Eilne päev möödus basseini ääres päikest võttes. Mõned hullud käisid ujumas ka, aga kuna ööd on külmad, oli ka vesi ikka väga väga külm.
 Õhtul sai lõpuks üle 4 kuuse pausi jooksmas käidud. Plaan oli joosta 5km aga eksisin ära ja tuli hoopis 8,3. Oi kui surnud ma lõpus olin. Peale pesu olin ikka näost peet ja eestlane Janno ütles, et näen välja justkui oleks just saunast tulnud.

Täna käisin panka raha panemas ja apteegist rohtu ostmas (Nimelt olen ma jälle haige. Sama lugu, mis eelmistel kordadel. Hommikuti ja õhtuti köhin nagu vana kopsuhaige hobune. Kuradi konditsioneer ikka küll!). Hiljem asutsin veel tööjuurde ka sisse, sain oma eelmise nädala ühe 6,5h õhtu palga 1100 eeki. Lisaks tahavad nad, et ma see nädalavahetus jälle töötaks.
 Nädalavahetuse plaan oli küll oma niiöelda kutiga kuskile tripile minna, aga ma ei tea, mis sellest saab. Ta on ikka väga nõmedalt käituma hakanud minuga. Ta kell 16.30 läheb tööle ja 7.00 hommikul jõuab tagasi. Bäkkeris olles ainult magab. Täna tahtsin temaga natuke niisama lebotada ja julgesin ta lõunapaiku üles ajada. Selle peale sain sõimata, et ma olen selfish, annoying piece of shit. Sellest siis ka mu tänase blogi pealkiri.
 Peale sellist tervitust saatsin tüübi perse ja jalutasin minema. Käisin tuiasin linnapeal ringi ja tulin tagasi ajaks, mil ta juba tööl oli. Igatahes homme tuleb üks tõsine vestlus maha pidada. Ma saan aru, et peale 12h vahetusi tahab inimene magada ka, aga mina tahan ka temaga koos olla kuid sellist temapoolset suhtumist nagu täna, ei taha ma kohe kindlasti mitte.

Vot saite ühe suhtedraamalise blogipostituse nüüd. Midagi teistsugust.

Siiralt teie,
Isekas, Tüütu Tükk S*tta.
4.04.2011

Kommentaare ei ole: