neljapäev, 27. jaanuar 2011

Aussi Aussi Aussi day!!

 Reede-laupäev-pühapäev olid üsna rahulikud. Laupäeval tulid Rauno ja Kaido mulle külla, kellega siis välja pidime minema, aga minu tuju kadus nii ära, et kell 11 juba magasin oma voodis. Sorry, mates!

 Esmaspäeval otsustasin lõpuks teooria testi tegema minna. No täiesti hullumeelne, kui lihtne! 30 küsimust, 24 vist pidid õiged olema, aga no küsimused ise kõvasti kergemad kui eestis. Tegin puhtalt ära. Seejärel pakuti mulle sõidueksami aega järgmiseks hommikuks. Kuigi mul pidi öine vahetus olema, otsustasin et ei lükka eksamit edasi ja lähen teen ära!
 Järgmine hommik läksin uimas peaga eksamile, tegin paar viga. Suunatulede asemel panin 80% kordadest kojamehed sisse, sest sellel autol olid need lülitid eesti stiilis. Imelik on see, et kui aussi tulin ja oma audiga sõitma hakkasin, ei teinud seda viga kordagi! Aga igatahes, olin poole eksami ajal täiesti kindel, et kukun läbi. AGA tagasi nö ARKi ees olles ütles tüüp, et "good job" ja saatis mu lõputunnistusega tagasi büroosse. Ahjaa, kui eestis on eksam jube ametlik ja tõsine, siis siin lobisesime terve aja maailmaasjadest, muhe!
 Nagu Murphy seadus, samal päeval kui load kätte sain, ei läinud auto käima, sest pult otsustas otsad anda. Õnneks elan bäkkeris 30 kutiga... Kamp tüüpe sai siis tegutsema aetud. Pärast puldi lahti võtmist ja nuppude ümbertõstmist sain ma taas oma audikesega sõita, ajee!

 Nii, kirjutaks siis väheke oma öistest vahetustest ka. Kuna nüüd kolmapäev oli austraalia päev, siis teisipäeva öö oli totaalne hullumaja!!!!!!
 Kõigepealt, kuna Kal on "golgfieldsi" pealinn, said ümberkaudsed abod just siin kokku. Neid oli igal pool - kõik purjus ja vägivaldsed. Töötasin koos ühe tüdrukuga ja kuna meie nendega toime ei tulnud, pidime ühele vastassoost töökaaslasele helistama. Tüüp oli 30min tööl ja umbes tunni pärast "nokaudis". Läks abode kaklusele vahele ja sai ise lõuga. Taaskord pidime politsei ja kiirabi välja kutsuma ja töökaaslane viidi kiirabiga minema. Tüdrukust töökaaslasega ajasime siis teise kuti tööle. Väikesi kaklusi oli samal ööl veelgi. Vahepeal läks mingi kutt ühele tüdrukule kallale. Möll kestis hommikuni.
 Öiste vahetuste puhul tuleb veel lisaks tegemist teha väga paljude purjus meestega. Mõned on ikka väga-väga-väga tüütud. Tehakse väga "põnevaid" ettepanekuid, ahistavaid kommentaare ja mu silmad asuvad päris tihti konkreetselt kergelt allpool. Aga mõnikord on naljakas ja lõbus ka. Üks kirjutas mulle hispaania keelse laulu ja luuletuse. Päris palju küsitakse/antakse oma numbreid ja noritakse kallisid/musisid. Eile helistas üks tööjuurde ja andis mu töökaaslasele oma numbri, et ma siis talle tagasi helistaks. Tippi sain ka 50 taala, lihtsalt selle eest, et ma "nunnu" olin. Einoh, miks mitte :D?!

 Muidu päevad mööduvad uniselt bäkkeris. Basseiniääres enam olla ei viitsi, nii palav on. Nüüd lihtsalt telekas, piljard, pokker, arvuti ja tsill. Inimesed on nii muhedad ja kuigi päris tihti on kõigil igav siis see on selline teistsugune, mõnus igavustsill.

Kommentaare ei ole: